امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51443 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رشد چشمگير مديريت ايمني در منطقه ١٩

خبرایران : فعالیت های شهرداری منطقه 19 در بحث مقابله با آتش افروزی ها و رفع خطر از ساختمان های ناایمن باعث رشد چشمگیر این منطقه در بحث مدیریت ایمنی شده است.
رشد چشمگير مديريت ايمني در منطقه ١٩
به گزارش خبر ایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي شهردار منطقه در نشست با مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اشاره به مشارکت و همکاری عوامل آتش نشانی در تخریب پاساژ توحید،  اطفاء حریق و شناسایی و رفع خطر از ساختمان های ناایمن، از اقدامات مؤثر آتش نشانی و خدمت رسانی بموقع در نجات جان شهروندان، کاهش مخاطرات و تأمین ایمنی شهر تهران تقدیر کرد.
او همچنین کاهش حریق در محدوده اين منطقه بويژه خلازيل را نتيجه موفقيت فعاليت مقابله با آتش افروزي ها دانست و گفت: اين فعاليت با توجه به تجارب موفق سال گذشته، امسال نيز در قالب تشکیل اکیپ های اطفاء و آتش کوب با جديت و بشكل مستمر انجام مي شود.
توکلی درخصوص مکان یابی بسیار خوب ايستگاه 132 آتش نشاني که با همت سازمان آتش نشانی و همکاری شهرداری این منطقه در محله دولتخواه راه اندازی شد، اظهار كرد: موقعيت اين ايستگاه در قلب دولتخواه و نزديكي آن به خلازيل اهميت زيادي در اطفاء بموقع حريق هاي احتمالي و کاهش زمان خدمت رسانی در اين محدوده داشته است که جاری تقدیر و تشکر دارد.
شهردار منطقه در ادامه با اشاره به رفع خطر از ساختمان هاي ناايمن اين منطقه ابراز اميدواري كرد اين فعاليت با مشاركت آتش نشاني با موفقيت پيگيري و مانع از بروز حوادث احتمالي مشابه ساختمان سينا اطهر شود.
در ادامه این نشست مهدي داوري مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نیز به فعاليت هاي شهرداري منطقه در بحث مقابله با آتش افروزي ها و رفع خطر از ساختمان هاي ناايمن اشاره کرد و گفت: در نتيجه اين اقدامات شهرداري  منطقه ١٩ رشد چشمگيري در مديريت ايمني داشته است.
او در ادامه به تشریح حوزه هاي اصلي فعاليت آتش نشاني پرداخت و افزود: آتش نشاني در سه بخش مقابله، ايمني و پيشگيري از حريق و آموزش هاي شهروندي فعال است.
این مسئول تصريح كرد: در حوزه پيشگيري و ايمني مهمترين موضوع رفع خطر از ساختمان  هاي پرخطر است که اگر مورد توجه قرار نگيرد تبعات جبران ناپذيري به همراه خواهد داشت و دراین راستا دستورات لازم را به همکاران خود بیان کرد.
داوری همچنين آموزش شهروندي را در بحث ايمني مهم دانست و خواستار افزايش جلب مشاركت شهروندان در مقابله و اطفاء حريق با جلب هميار داوطلب آتش نشان در محلات شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب