امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51547 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی سالیانه :

حضور بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی و اشتغالزایی چشم گیر است

خبرایران : معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با تشکر از مدیران وکارکنان بانک سپه به دلیل اجرای طرح ملی ادغام اظهار داشت: حضور بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی و اجرای پروژه های استراتژیک ، ملی و اشتغال زا چشم گیر و قابل توجه است.
حضور بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی و اشتغالزایی چشم گیر است

حجت میرزایی در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه ضمن تقدیر ازتلاش‌های صورت گرفته در اجرای بانکداری دیجیتال و برنامه مهاجرت دراین بانک گفت: بانک سپه درکنار فعالیت‌های خود کار بسیار بزرگ ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح را انجام داد.
وی با بیان اینکه در سال96 پیشنهاد دادیم بانک سپه بعنوان بانک تخصصی پروژه‌های نفت وگازتعیین شود افزود: به دلیل حجم زیاد مشارکت بانک سپه در تامین مالی پروژه‌های استراتژیک این تصمیم گرفته شد.
معاون اقتصادی وازرت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از مشارکت خیلی خوب بانک سپه در تامین مالی پروژه‌ها و کمک به حفظ اشتغال سپاسگزاریم.
وی در ادامه به شفافیت در دارایی‌های زیر مجموعه اشاره کرد وگفت: بانک سپه به دلیل ادغام پنج بانک با یک ترکیب ناهمگون از دارایی‌ها در آینده مواجه خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب