امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51690 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

شناسایی و ارزیابی مراکز بهداشتی درمانی ناایمن در جنوب شهر

خبرایران : شهردار منطقه19از شناسایی مراکز بهداشتی درمانی ناایمن و ارزیابی وضعیت آن ها با هدف اجرای اقدامات پیشگیرانه خبر داد.
شناسایی و ارزیابی مراکز بهداشتی درمانی ناایمن در جنوب شهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به اجرای این طرح با مشارکت واحد HSE این منطقه و سازمان آتش نشانی و ایمنی پایگاه شماره 7 عملیاتی افزود: در همین راستا تاکنون 25 مرکز شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفته است. 
 
به گفته او بررسی وضعیت ایمنی مراکز بهداشتی درمانی محدوده منطقه ضمن حفظ جان شهروندان از بروز حوادث احتمالی مشابه حادثه درمانگاه سینا اطهر پیشگیری خواهد کرد. 
 
توکلی همچنین به تهیه شناسنامه حریق برای ساختمان های بحرانی و ناایمن منطقه اشاره کرد و افزود: در همین راستا فعالیت ارزیابی ریسک و بازرسی ایمنی ساختمان ستادی شهرداری منطقه، ساختمان های معاونت ها، نواحی و سراهای محلات انجام و نتایج حاصله به منظور رفع عدم انطباق ها به تمامی واحدها ابلاغ شده است.
 
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: شناسنامه حریق ساختمان های ناایمن پس از تکمیل به سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران ارسال شد. 
 
در ادامه این فعالیت بازدید مستمراز تجهیزات ایمنی و حریق کارگاه ها و دفاتر پیمانکاری انجام و آموزش های لازم به تمامی کارگران منطقه ارائه شده است. در نتیجه این اقدام نیز شاهد کاهش چشمگیرآتش افروزی ها در بوستان های منطقه حتی در فصل گرما بوده ایم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب