امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51691 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 19 خبر داد؛

بهره برداری از ظرفیت کتابخانه های عمومی در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرداری

خبرایران : شهردار منطقه 19 همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه سید الشهدا (ع) در بوستان ولایت بازدید کرد.
 بهره برداری از ظرفیت کتابخانه های عمومی در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرداری
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار با حضور در کتابخانه سیدالشهدا (ع) ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات این کتابخانه، با مسئول و کتابدار آن گفت و گو و ضمن تبریک هفته کتاب، از خدمات آن ها قدردانی کرد.
او در حاشیه این بازدید کتابخانه های عمومی را ظرفیتی مناسب برای پیشبرد اهداف فرهنگی شهرداری دانست و گفت: این اماکن عمومی بسترهای حائز اهمیتی نیز در ترغیب شهروندان به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی محسوب می شوند.
توکلی با بیان اینکه کتاب بهترین ابزار برای انتقال دانسته ها و رشد آگاهی شهروندان است تصریح کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و محدودیت تردد به اماکن عمومی، ضرورت دارد تا با نشر مطالب آموزنده در فضای مجازی و توسعه مخاطبان کانال ها از طریق عضوگیری بیشتر، به حفظ جایگاه مطالعه در بین شهروندان کمک کرد.
درهمین راستا نیز بخش مهمی از برنامه های مناسبتی شهرداری در ایام مختلف صرف تولید محتوا و بارگذاری آن ها در فضای مجازی در قالب تولید کپشن و فیلم می شود.
توکلی طی این بازدید ضمن اهدای 18 عنوان کتاب تخصصی به این کتابخانه، از دو نویسنده همکار و کتابدار برتر منطقه نیز تجلیل کرد.
براساس این گزارش کتابخانه سید الشهدا با مساحت 705 متر مربع مجهز 11 هزار جلد کتاب است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب