امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51726 تاریخ انتشار: شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

كنترل مستمر محورهاي بزرگراهي منطقه 19 براي تردد روان در بارندگي ها

خبرایران : تردد خودروها در محورهاي بزرگراهي و معابر اصلي منطقه ١٩ با اجراي اقدامات پيشگيرانه و انجام پايش هاي مستمر در ساعات بارندگي، روان و ايمن بوده است.
كنترل مستمر محورهاي بزرگراهي منطقه 19 براي تردد روان در بارندگي ها
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، علي توكلي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: با توجه به آغاز بارش ها از شب گذشته، اقدامات لازم به منظور جلوگيري از هر نوع آب گرفتگي در معابر اصلي و پرتردد صورت گرفته است و در همين راستا نيز معابري همچون بزرگراه آزادگان زير پل شهيد كاظمي، خيابان ميثاق شمالي تقاطع تندگويان، سه راه باقرشهر به سمت كهريزك، بزرگراه آزادگان قبل از مرتضي گرد، خيابان شهرداري جنوبي و ساير نقاط حساس منطقه با استقرار نيرو و تجهيزات لازم تحت كنترل كامل هستند.
او با اشاره به اجرای اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از آب ماندگي هاي احتمالي در معابر اين منطقه افزود: به همين منظور ضمن لايروبي مستمر انهار روباز و روبسته براي هدايت آب هاي سطحي، مشكل برخي از چاه هاي جذبي نيز با احداث نهر و لوله گذاري رفع شد.
همچنين با حذف چاه هاي جذبي در مسير شرق به غرب بزرگراه آزادگان مقابل بوستان شقايق و نيز انتهاي لوپ شمال غربي پل شهيد كاظمي، آب هاي سطحي با احداث نهر و لوله گذاری به سمت كانال ها و انهار مجاور هدايت شده است.
به گفته توكلي تردد در معابر محدوده اين منطقه روان است و عوامل خدمات شهري به منظور رفع هرگونه آب گرفتگي و با آب ماندگي احتمالي در آماده باش كامل هستند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب