امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5178 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمایت مالی بانک تجارت از سازمانها و انجمن های خیریه

بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود ،با پرداخت یک میلیارد و سیصد میلیون ریال از کمیته امداد ،سازمان بهزیستی ،موسسه محک و بنیاد امور بیماریهای خاص حمایت کرد.
حمایت مالی بانک تجارت از سازمانها و انجمن های خیریه

به گزارش خبرایران به نقل از اداره روابط عمومی بانک تجارت،این بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود ،با استمرار سرپرستی 250کودک از خانواده های نیازمند شهر قدس تحت پوشش کمیته امداد با پرداخت مبلغ 900میلیون ریال حمایت کرد.همچنین به منظور حمایت از معلولان کم توان ذهنی و جسمی حرکتی تحت پوشش سازمان بهزیستی مبلغ 150 میلیون ریال وبرای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان نیز مبلغ 150میلیون ریال پرداخت کرد.

علاوه بر این با پرداخت مبلغ 100میلیون ریال به بنیاد امور بیماری های خاص جهت ساماندهی و ارتقای وضعیت بیماری های خاص در زمینه های مختلف درمانی ،آموزشی حمایت کرد.

گفتنی است پیش از این ،بانک  تجارت با  اقدام به ساخت 23باب مدرسه در مناطق زلزله زده و محروم ،فضای آموزشی را جهت ارتقا دانش اقشار محروم جامعه مهیا کرده و در راستای آزادسازی بیش از 3700نفر از زندانیان نیازمند با اعطای بیش از 607میلیارد تسهیلات زمینه حمایت از آنها را فراهم نموده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب