امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51815 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه اندازی قرارگاه جهادی سلامت محور شهید سلیمانی در منطقه2

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: قرارگاه جهادی ، سلامت و محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سرای محلات منطقه2  آغار به کار می‌کند.
راه اندازی قرارگاه جهادی سلامت محور شهید سلیمانی در منطقه2
 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبرگفت: با توجه به شیوع پاندومی کرونا ، آماده سازی فضاها و زیر ساخت های سرای محلات،برای راه اندازی قرارگاه  جهادی ، سلامت و محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان "بسیج عمومی کنترل اپیدمی" آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه  سراهاي محلات منطقه به عنوان، مراكز پشتيباني و اداري قرارگاه جهادی  در حالت آماده باش جهت خدمت رساني هستند گفت: مجموعه ی مديريت شهري منطقه دوبا مشارکت دراین طرح  تلاش دارد تا در كنار نمايندگان مرکز بهداشت شمال غرب، بسیج ناحیه باهنر و سایردستگاهها،با کلیه ظرفیت ها و توان لازم  درحفظ سلامت شهروندان تاثیرگذار باشد..
مزارعی گفت: متولی اجرای این طرح ‌ وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  است و دراین قرارگاه جهادی  خدماتی  از قبیل رهگيري، پيگيري و مراقبت از افراد مشكوك و مبتلا به كوويد ۱۹، قبل و بعد از بستري در بيمارستان  ارائه می شود.
به گفته معاون شهردار منطقه2 ، اكيپ های  تخصصي وزارت بهداشت و درمان با مراجعه به محلات منطقه ،این خدمات را ارائه می کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه بهداشت و سلامت یکی از ارکان مهم در جامعه محسوب می شود و اگر مورد تهاجم قرار گیرد پیشرفت و تعالی جامعه با آسیب مواجه خواهد شد لذا تشکیل این قرارگاه یک امر ضروریست تا بتوانیم با مشارکت و هم افزایی کلیه دستگاه های مسئول و نقش آفرینی مردم در راستای صیانت از سلامت  شهروندان گام برداریم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب