امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51834 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک در جمع شورایاران محله اُزگُل:

پروژه‌های کوچک مقیاس رضایتمندی را از در منازل شهروندان شروع می‌کند

خبرایران : مديريت شهری امروز اعتقاد دارد كه با اجرای پروژه های كوچك مقياس، می‌تواند رضایتمندی و مطلوبيت را از در منازل شهروندان شروع كند.
پروژه‌های کوچک مقیاس رضایتمندی را از  در منازل شهروندان شروع می‌کند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه يك، سيد حميد موسوی شهردار این منطقه در نشستی كه با حضور سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، محمدرضا اسکندری شهردار ناحیه ۹ منطقه یک و شورایاران محله ازگل برگزار شد با بيان خبر فوق اظهار داشت: از آنجایی كه پروژه های شهرداری براساس خواست و نگاه مردم اجرا می شود، لذا برای رسيدن به نظر مطلوب شهروندان و كوتاه كردن فاصله ها و همچنين سرعت بخشيدن به اقدامات، مراجعه به معتمدين محلات يكی از روشهای موثر برای رسيدن به اين مهم است.
 
وی افزود: شورایاری ها، انجمن های محلی، شهرداران نواحی، شهردار منطقه و بيش از ١٣٠٠ همكار در حوزه ی مديريت شهری منطقه يك، صرفا بخاطر خدمات رسانی به شهروندان مشغول فعالیت هستند در همین  راستا اگر ماحصل همه ی اين تلاش‌ها و اقدامات به مطلوبيت و رضايت شهروندان ختم نشود، قطعا بايد ايراد كار را در خودمان جستجو كنيم.
 
موسوی وظيفه ی شهرداری در خصوص ارتباط با شهروندان را ايجاد همدلی و وفاق با شوراياران دانست و افزود: در محله ازگل با مشارکت بزرگان صاحب نام كه از موقعيت های سیاسی و اجتماعی خوبی برخوردار هستند می‌توان، خيلي از امكانات را وارد محله كرد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه يك نیز با اشاره به مشكلات پيش آمده خاطر نشان کرد: اين روزها درگير شرايط سختی هستیم که با توجه به بیماری کرونا، پايين آمدن درآمدها و ...، اميدواريم بتوانيم با همدلی و همفکری تك تك شوراياران و مدیریت شهری منطقه يك بتوانيم مشكلات را رفع كنيم.
 
در پايان اين نشست، شوراياران محله ازگل از شهردار منطقه يك خواستار مشخص شدن وضعيت شورایاری ها شدند و برگزاري اين جلسات را گام مثبتی در خصوص بهبود شرايط شورایاری‌ها دانستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب