امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5186 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

راهیابی ۱۵۰طرح به جشنواره پوسترهای فرهنگی اجتماعی دانشگاهیان ایران

نخستین جشنواره پوسترهای فرهنگی اجتماعی دانش آموختگان هنر دانشگاههای ایران با محوریت پوسترهای فرهنگی و اجتماعی از تاریخ ۱۷تا ۲۱مرداد ۱۳۹۳در باغ موزه قصر تهران برگزار می شود.
راهیابی ۱۵۰طرح به جشنواره پوسترهای فرهنگی اجتماعی دانشگاهیان ایران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی این جشنواره؛ نخستین جشنواره پوسترهای فرهنگی اجتماعی دانش آموختگان هنر دانشگاههای ایران به کوشش گروهی از استادان و اعضای هیات علمی و نیز دانش آموختگان هنر مراکز آموزش عالی ایران از جمله طراحان تازه فارغ التحصیل، از دانشگاههای تهران، هنر، تربیت مدرس، الزهرا، شاهد، سوره، علم و فرهنگ، انقلاب اسلامی، شریعتی، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و با محوریت پوسترهای فرهنگی و اجتماعی از تاریخ ۱۷تا ۲۱مرداد ۱۳۹۳در باغ موزه قصر تهران برگزار می شود.

هیوا پاشائی دبیر و رئیس هیا ت داوران این جشنواره مدرس مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی هنر دانشکده های هنر است که در سوابق کاری خود سابقه داوری و سرگروهی جشنواره های مختلف از جمله جشنواره هنرهای تجسمی فجر را دارد.

آثار راه یافته به این نمایشگاه، تعداد ۱۵۰پوستر از ۹۰طراح دانش آموخته گرافیک مراکز آموزش عالی کشور است که از میان ۷۳۴پوستر ارسالی از سوی ۳۵۸طراح پس از بررسی توسط هیات انتخاب آثار، برگزیده شده است. مراسم افتتاحیه این جشنواره روز جمعه ۱۷مرداد ۱۳۹۳در باغ موزه قصر تهران به نشانی خیابان مطهری شرقی، میدان پلیس برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب