امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5194 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقبل بخشی از هزینه درمان یکی از هنرمندان کشور توسط موسسه اعتباری کوثر

همزمان با روز ملی انتقال خون ، آقای دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر به همراه تعدادی از مدیران مجموعه با حضور در مراسم گرامیداشت این روز شرکت نموده و با تقبل بخشی هزینه درمان یکی از هنرمندان کشور توسط موسسه کوثر فضایی معنوی را بر مراسم حاکم نمودند .
تقبل بخشی از هزینه درمان یکی از هنرمندان کشور توسط موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ زمانیکه گروهی از هنرمندان با نواختن سرودهای انقلابی و مناسب با ایثار و گذشت و فداکاری قطعاتی را اجرا نمودند ، توسط مسئول گروه اعلام شد یکی از هنرمندان حاضر در سالن با توجه به مشکل بینایی و عدم امکان پیگیری درمان ، در معرض نابینایی کامل قرار گرفته ، سپس با دعوت این هنرمند به روی صحنه ، در حالیکه توسط همراهانش قادر به بالارفتن از پله ها و استقرار در جای خود گردید ، با نواختن قطعاتی مدعوین را تحت تاثیر قرار داد .

بعد از اتمام اجرا ، مجری ضمن اعلام این مطلب که مقرر شد با هماهنگی سازمان انتقال خون ایران این هنرمند توسط دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت که از متخصصان چشم پزشکی کشور می باشند تحت معاینه قرار گیرد و انشاءالله روند درمانی ایشان آغاز گردد . دومین خبری که مجری برنامه به مدعوین اطلاع داد ، تقبل بخشی از هزینه درمان این هنرمند توسط موسسه اعتباری کوثر بود که  این خبر موجی از شادمانی را در حاضرین ایجاد نمود و تشویق گرم آنان را به دنبال داشت .

مقرر شد که این هنرمند عزیز انشاءالله بعد از بهبودی کامل و به صلاحدید خودشان نامشان اعلام خواهد شد و با معاینه کامل و شروع مراحل درمان ، بخشی از هزینه های خود را از موسسه کوثر دریافت نماید .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب