امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51946 تاریخ انتشار: جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

خبرایران : نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، حمایت از اسلام، معارف اسلامی و حکومت اسلامی را از اهداف و وظایف اصلی بسیجیان ذکر کرد.
پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در گفتگویی، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به تمامی بسیجیان کشور، به ویژه کارکنان بسیجی بیمه دانا اظهار داشت: بسیج افرادی هستند که خود را نسبت به کشور، حکومت و معارف اسلامی مسؤول می‌دانند و این در واقع جهت دهنده آرمان‌های یک بسیجی است.
وی گفت: حضور مردم در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس، زمینه سازی مشارکت مردم در عرصه دفاع از کشور را ایجاد کرد که تجربه خوبی از آن به دست آمد و پس از آن نیز این تجربه توسط امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حفظ شد و استمرار پیدا کرد و سعی شد همان روحیه بسیجی در اقشار مختلف مردم حفظ شود.
مدیرعامل بیمه دانا، حضور بسیج در عرصه جنگ نرم را وظیفه و رسالتی دانست که باید به آن پرداخت و با تاکید بر ضرورت توجه به رسالت بسیج در عرصه جنگ نرم، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از راه های مناسب برای توجیه اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی شدن آن لازم است که در این زمینه گفتمان سازی شود و مردم با اهداف بیانیه و آرمان‌های آن آشنا شوند.
دکتر کاردگر در بخش پایانی اظهارات خود، بسیج را تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران دانست و افزود: به یمن فرا رسیدن ایام هفته بسیج، ضمن امتنان از مساعی عموم بسیجیان تلاشگر و خانواده آنها، مراتب تبریک خویش را به حضور این عزیزان تقدیم داشته و امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق همواره موفق و پیروز باشید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب