امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5195 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تعویض طلایی قلعه نویی 3 امتیاز به همراه داشت/ استقلال تنها تعقیب کننده جدی سپاهان

درست در لحظه آخر ، این لحظه پیروزی استقلال بود. قلعه نویی در دقیقه 92 به لطف تعویض طلایی اش به 3 امتیاز شیرین رسید.
تعویض طلایی قلعه نویی 3 امتیاز به همراه داشت/ استقلال تنها تعقیب کننده جدی سپاهان

به گزارش خبرایران ؛ استقلال اهواز و عبدالله ویسی خیلی تلاش کردند تا شاید دست خالی از تهران به خانه برنگردند اما دو جوان جدید تیم قلعه نویی در وقت تلف شده بازی را برای تیم شان در آوردند. علیرضا رمضانی در گوشه محوطه جریمه توپ را گرفت ، چرخی زد و پاسش رسید به سجاد شهباززاده و ضربه سجاد تنها یک معنا داشت، فرو ریختن دروازه استقلال خوزستان . استقلال  ویسی که با درخشش کریمی در دروازه اشش در نیمه اول بازی توانسته بود ترس را به دل یاران امیر قلعه نویی بیاندازد ، در دقیقه 92 دیگر خوش شانس نبود.

تنها 15 دقیقه بود که قلعه نویی به هافبک جوان تیمش فرصت بازی داده بود. هافبک خوش تکنیکی که از پاس همدان اورده. بازیکنی که در جام شهدا نامش را سر زبان ها انداخت. او اگرچه در دقایق ابتدایی حضورش خیلی درخششی نداشت اما خوب زمانی به کار سرمربی تیمش رسید. یک لحظه برای او کافی بود تا با چرخشی زیبا و یک پاس قلعه نویی را به 3 امتیاز شیرین از دومین بازی خانگی به سالن کنفرانس بفرستد.

درحالی که یاران ویسی هم بازی قابل قبولی داشتند. تعویض ویسی و آوردن جوانی به نام صادقی می توانست پروژه ای را که قلعه نویی اجرا کرد را به نفع او کند اما یار تیم خوزستانی نصف زمین را دوید اما با تکروی اش فرصتی طلایی را سوزاند. اتفاقی که فریاد همه اعضای تیمش را به همراه داشت و چیزی نمانده بود تا ویسی شخصا برود وسط زمین و تنبیه بدنی اش کند. ویسی اگرچه 3 امتیاز این بازی را ساده واگذار کرد اما تیمی داشت که بازی خوبی را در زمین به نمایش گذاشت. تیمی یکدست تر از تیم سال قبلش .

استقلال قلعه نویی هم اگرچه به 3 امتیاز دیگر رسید هنوز به دور از نظم تاکتیکی است. تیمی پرستاره که به قید قرعه این فرصت را داشته دو بازی ناآماده اش را در خانه باشد و از این دو بازی در نیمه مربیان صاحب 6 امتیاز شده است. البته آنها می توانستند نیمه اول هم با پنالتی کاپیتان شان، آرش برهانی گلزنی کنند اما آرش فرصت خوبش را به بالای دروازه زد اما گل سجاد شهباززاده و درخشش رمضانی در دقیقه آخر خیال قلعه نویی را قبل از دوئل سخت بزرگ هفته سوم با کرانچار و سپاهان در اصفهان راحت کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب