امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5201 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس نعمت زاده؛

توسعه صنعتي با همراهي مردم محقق مي شود

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: رشته‌هاي مختلف صنعتي و پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي مختلف آن مي‌بايست توسط صنعتگران به مردم و بخش خصوصي معرفي شده و به دنبال آن ترغيب براي سرمايه گذاري در اين حوزه را افزايش دهيم.
توسعه صنعتي با همراهي مردم محقق مي شود

به گزارش خبرایران به نقل از شبكه اطلاع‌رساني توليد و تجارت ايران (شاتا)؛ «مهندس محمدرضا نعمت‌زاده» طي سفر رياست محترم جمهور و اعضاء هيأت دولت به استان چهارمحال بختياري در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، افزود: بايد براي صنايع نوين وهاي تك اهميت ويژه اهميت ويژه اي قائل شويم.با توسعه صنعتي كشور ؛ ركود اقتصادي حاكم از بين خواهد رفت و باعث ايجاد اشتغال خواهد شد.

وزير صنعت، معدن وتجارت در ادامه ضمن تأكيد بر تكميل زنجيره فولادي در كل كشور، يادآور شد: در سراسر كشور 8 طرح فولادي ايجاد شده داراي پيشرفت‌هاي فيزيكي قابل مشهودي شده بطوريكه طرح فولادي استان چهارمحال بختياري نسبت به استان‌هاي ديگر در اين زمينه پيشتاز بوده است.

وي در توضيح مطلب افزود با ايجاد ورق گالوانيزه و قلع اندود، واحد ذوب تختال مي‌بايست براي ايجاد واحد ورق سازي (نورد سرد) در واحدهاي فولادسازي استان چهارمحال بختياري برنامه ريزي شود.

مهندس نعمت زاده در بخش ديگري از سخنان خود گفت: استان چهارمحال بختياري داراي ظرفيت‌هاي خدادادي در زمينه تهيه آب معدني از چشمه كوهسارهاي زاگرس را داشته و از اين حيث انجام برند سازي و تطبيق توليدات آب معدني مطابق با استانداردهاي بين‌المللي و ذائقه مردم همچنين تشويق و جلب و جذب مردم براي انجام سرمايه گذاري در طرحهاي‌ توسعه اين صنعت غذايي لازم است. 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب