امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5202 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان ثبت ‌نام متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده

ثبت نام از متقاضيان دریافت کننده گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده از سوی سازمان حمایت آغاز شده و تا سی ام مهرماه 93 ادامه دارد.
فراخوان ثبت ‌نام متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده

به گزارش خبرایران به نقل از شاتا،  چهاردهمین دوره ممیزی و انتخاب واحدهای حامی حقوق مصرف‌کنندگان از سوی  این سازمان با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دور جدید ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این زمینه آغاز شده است.

این انتخاب در راستای تعامل با تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان کالا وخدمات و افزایش توان رقابتی آنها ، صورت می گیرد و  ثبت‌نام از متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس های رعایت حقوق مصرف ‌کنندگان سال 1393 تا حداکثر روز سی ام مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون ، با ورود  به پایگاه اینترنتی به نشانی www.cppo.ir و www.hami_ngo.ir  اطلاعات لازم را دریافت و پس از مطالعه و تکمیل فرم ثبت نام ، درخواست خود را به دبیرخانه دایمی اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ارائه کنند.

هدف از ممیزی عملکرد واحدهای اقتصادی ، بررسی راهکاری ترویج و گسترش فرهنگ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در جامعه ، حمایت از شرکتهای تولیدکننده داخلی در جهت توسعه پایدار ، تبیین و تشریح جایگاه کارآفرینی و تولید در جامعه و آثار اقتصادی آن بر صنعت و تولید کشور و در نهایت بررسی نقش تولیدکنندگان در رشد و تعالی اقتصادی کشور و رفاه بیشتر آحاد جامعه عنوان شده است.

گفتنی است علاقمندان می توانند مدارک خود را به دبیرخانه دائمی  به نشانی تهران – خیابان‌ولیعصر– روبروی‌پارک‌ملت‌– خیابان ارمغان غربی – خیابان مهرشاد شمالی – تقاطع خ شهید انصاری (صداقت) – پلاک 66  - طبقه سوم – اتاق 324 ارائه و رسید آن را دریافت نمایند.

در صورت نیاز به کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در این زمینه ، شماره  تلفن های 22058542  و26200503– 021 پاسخگوی سوالات داوطلبان خواهد بود

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب