امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52083 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهم‌نامه همکاری یونسکو و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل

خبرایران : تفاهم نامه همکاری مشترک بین مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و دبیر کل کمسیون ملی یونسکو در ایران به امضا رسید.
امضای تفاهم‌نامه همکاری یونسکو و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر،سید علی مفاخریان با اشاره به تاثیرگذاری دین اسلام در حوزه اخلاق کسب و کار گفت: اخلاق در تجارت و اقتصاد فراتر از یک ابزار است و ما برای ترویج این باور کار مشترکی با یونسکو آغاز کردیم که با شناسایی و ارزیابی کسبه در محلات، معیارهای معرفی شده را سنجیده و در هر محله کاسبان با اخلاق را شناسایی و معرفی کنیم.
وی ادامه داد: معیارهای مورد نظر برای انتخاب کاسب نمونه با مشارکت یونسکو تعریف شده است و امیدواریم با معرفی این کسبه در سطح محلات از طریق پلاک کوبی به الگو پذیری افراد شایسته در جامعه کمک کنیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر افزود: مبنای تفاهم نامه حدیث پیامبر الکاسب حبیب الله است.این برنامه میتواند فتح بابی برای احیای ارزش های اخلاقی ریشه دار در فرهنگ و دین ما شود و همینطور میتواند الگوی شهرهای دیگر کشور باشد .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب