امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5210 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مراسم معارفه معاون و رئیس سازمان خدمات دانشجویی برگزار شد

در مراسمی که 13 مرداد و با حضور سرپرست دانشگاه ؛ اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران و مسئولان در تالار امیر کبیر برگزار شد دکتر حسن به نژاد به عنوان معاون و رئیس خدمات دانشجویی معرفی و از زحمات دکتر علیرضا وجهی در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
مراسم معارفه معاون و رئیس سازمان خدمات دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرایران، دکتر نیلی احمد آبادی سرپرست دانشگاه در این مراسم با قدردانی از تلاش ها و زحمات دکتر وجهی از دکتر به نژاد نیز برای پذیرش این مسئولیت مهم قدردانی کرد.

سرپرست دانشگاه تهران با اشاره به اینکه یکی از وظایف دانشگاه تربیت نیروی انسانی ماهر در جامعه است گفت: دانشگاه باید بتواند دانش آموختگانی در خور نام واعتبار دانشگاه به جامعه تحویل دهد که البته در حال حاضر با استاندارد ها فاصله داریم و امیدوارم بتوانیم با همت مصاعف در تمام بخش های دانشگاه به وظیفه خود در این رابطه عمل کنیم.

وی کار با دانشجویان را بسیار حساس و مهم ارزیابی کرد و گفت:دراین مسئولیت بسیار سنگین آنچه اهمیت دارد صداقت است و صداقت یکی از عوامل موفقیت در این مسئولیت است. سرپرست دانشگاه تهران همدلی و همکاری را از دیگر ارکان مهم مدیریت در حوزه دانشجویی عنوان کرد و افزود: با همکاری و همدلی  هیچ مشکلی نیست که حل نشود.

دکتر نیلی گفت: کوی دانشگاه تهران یک میراث ملی و کمک به دانشگاه نیز یک وظیفه ملی است.

همچنین در این مراسم دکتر وجهی گزارش مبسوطی از دوره مسئولیت خود  به عنوان معاون و رئیس سازمان خدمات دانشجویی ارائه داد و دکتر به نژاد نیزدر باره برنامه های آینده خود در این مسئولیت سخنانی ارائه کرد. ارتقا زیر ساخت ها؛ تهیه بانک اطلاعات از فضاها و امکانات دانشگاه؛رویکرد علمی در معاونت داشجویی؛افزایش انگیزه دانشجویان؛ ارتقا سطح کمی و کیفی رفاه دانشجویان؛ ایجاد محیط امن و بدور از تنش در محیط خوابگاه ها؛افزایش تعامل با نهاد های درون و برون سازمانی؛ ادامه سیاست کاهش تصدی گری و ایجاد محیط آرام و با نشاط دانشجویی از جمله مواردی بود که دکتر به نژاد به آن ها اشاره کرد.

شایان ذکر است که دکتر به نژاد دارای دکترای تخصصی شیمی فیزیک و دانشیار دانشکده شیمی پردیس علوم  است و پیش از این دو دوره مسئولیت معاونت دانشجویی پردیس علوم را بر عهده داشته است.

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب