امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52124 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاونین شهردار تهران؛

جلسه رفع موانع و تسریع پروژه متوسلیان_باغستان منطقه ۲۱ در دستورکار قرار گرفت

خبرایران : با حضور معاونین هماهنگی امور مناطق و فنی و عمران شهرداری تهران، نمایندگان معاونت حمل ونقل و ترافیک و سازمان برنامه و بودجه و مدیران ارشد شهری منطقه21، جلسه ای جهت بررسی موانع بر سر راه پیشرفت فیزیکی پروژه فرامنطقه‌ای تقاطع غیر همسطح بزرگراه رزمنده جاویدالاثر متوسلیان_سه راهی باغستان و بررسی راهکارهای عملیاتی جهت از سرگیری مجدد عملیات عمرانی این پروژه برگزار شد.
جلسه رفع موانع و تسریع پروژه متوسلیان_باغستان منطقه ۲۱ در دستورکار قرار گرفت

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، در ابتدای این جلسه مدیران منطقه وضعیت فعلی و معضلات پیش روی پروژه را تشریح کرده و توضیحاتی درخصوص مسائل تاسیساتی و زیرساختی این پروژه ارائه دادند.
نظری، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در این جلسه اظهار داشت: در سایه هم افزایی، همفکری و همدلی می توان مسیر را هموار کرد و روند پیشرفت پروژه را سرعت بخشید. هر یک روز تعویق در انجام این پروژه منجر به ایجاد زحمت برای شهروندان و تحمیل بار مالی مضاعف برای مجموعه شهرداری تهران است و تعلل در این خصوص در این شرایط حساس اصلا جایز نیست.
وی افزود: باید واقع‌بین بود و در چارچوب مقدورات شرایط را سنجید. با پرداخت بدهی ها و معوقات مالی سنوات گذشته، هنر ما این خواهد بود این پروژه مهم فرامنطقه‌ای را با تمام قوا به سرانجام برسانیم.
نظری یادآور شد: به امید خدا و تشریک مساعی همه دست اندرکاران دخیل در این پروژه، روزی خواهد رسید که مردم با سهولت و بدون مخاطره و اتلاف وقت و هزینه از این معبر پرتردد عبور کنند.
همچنین شعبانی معاون فنی و عمران شهرداری تهران پس از استماع نظرات کارشناسان در خصوص موانع پیش روی پروژه راهکارهای عملیاتی در دو بخش جهت تسریع پیشرفت پروژه پیشنهاد داد و افزود: با توجه به اهمیت تکمیل هر چه سریعتر این پروژه مهم، در گام اول منابع مالی برای آن تخصیص داده خواهد شد و در بخش دیگر نیز در قالب تامین مصالح اقداماتی انجام خواهد شد تا روند اجرای عملیات عمرانی آن از سرگرفته شود و معضل ترافیکی این گلوگاه ارتباطی برطرف گردد.
در ادامه این نشست حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ با اشاره به معضلات ناشی از طولانی شدن این پروژه اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا با رفع موانع این پروژه فرامنطقه‌ای، مراحل پیشرفت و بهره برداری آن طی شده تا مردم از مواهب وجود این پروژه بهره مند گردند.
شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: بنا بود این پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری برسد که به دلایل مختلف این مهم به تعویق افتاد. پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه رزمنده جاویدالاثر متوسلیان_سه راهی باغستان، جزء پروژه های اولویت دار شهر تهران است. مقرر شده با تزریق بودجه و هم افزایی بیشتر بین دستگاهی فی ما بین شهرداری تهران، شهرداری باغستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاونت حمل ونقل و ترافیک این مهم هر چه زودتر به سرانجام برسد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب