امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5214 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون درمان تأمين‌اجتماعي:

يكي از مهمترين مزاياي مورد تعهد سازمان تأمين‌اجتماعي، ارائه خدمات رايگان درماني است

معاون درمان سازمان تأمين‌اجتماعي، يكي از مهمترين حمايت‌ها و مزاياي مورد تعهد بيمه‌هاي اجتماعي در تمام كشورها را ارائه خدمات درماني به بيمه‌شدگان دانست و افزود: سازمان تأمين‌اجتماعي به عنوان بزرگترين سازمان بيمه‌گر جمهوري‌اسلامي ايران نيز خدمات درماني رايگان به بيمه‌شدگان خود ارائه مي‌كند.
يكي از مهمترين مزاياي مورد تعهد سازمان تأمين‌اجتماعي، ارائه خدمات رايگان درماني است

به گزارش خبرایران به نقل از اداره كل روابط عمومي سازمان تأمين‌اجتماعي، دكتر محمدعلي همتي با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: طبق ماده 54 قانون تأمين‌اجتماعي بيمه‌شدگان و افراد خانواده آنها از زماني كه مشمول مقررات قانون تأمين‌اجتماعي قرار مي‌گيرند، درصورت مصدوم شدن بر اثر حوادث يا ابتلا به بيماري مي‌توانند از خدمات پزشكي كه شامل تمامي اقدامات درماني سرپايي، بيمارستاني، تحويل داروهاي لازم و انجام آزمايش‌هاي تشخيص طبي است، برخوردار شوند.

وي تصريح كرد: به بيمه‌شده و افراد تبعي وي كه در اثر بيماري، حادثه ناشي از كار و غيرناشي از كار دچار آسيب‌هاي جسمي يا روحي شود، خدمات درماني ارائه مي‌شود.

دكتر همتي با تشريح بسته خدمات پزشكي مورد تعهد سازمان تأمين‌اجتماعي به بيمه‌شدگان، گفت: انجام تمامي خدمات كلينيكي، پاراكلينيكي، بيمارستاني اعم از پزشكي و دندانپزشكي، ارائه كمك‌ها و معاينات طبي و معاينات قبل، حين و بعد از زايمان از خدمات پزشكي اين سازمان دربرابر بيمه‌شدگان است.

وي توانبخشي و تجديد فعاليت بيمه‌شدگان آسيب‌ديده كه قدرت كار خود را از دست داده‌اند و تحويل وسايل كمك پزشكي (پروتز و اروتز) كه به منظور اعاده سلامت يا براي جبران نقص جسماني و يا تقويت يكي از حواس به كار مي‌روند را از ديگر خدمات درماني مورد تعهد سازمان تأمين‌اجتماعي درقبال بيمه‌شدگان عنوان کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب