امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5231 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین حضور بین‌المللی فیلم عسكرپور؛

مهمان داریم به بوسان می رود

فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول حوزه هنری در جشنواره بوسان كره جنوبی روی پرده می‌رود.
 مهمان داریم  به بوسان می رود

به گزارش خبرایران از حوزه هنری، «مهمان داریم»، آخرین ساخته محمد مهدی عسكرپور در بخش پنجره‌ای رو به آسیای نوزدهمین جشنواره بوسان (پوسان) كره جنوبی روی پرده می‌رود. پنجره‌ای رو به آسیا آثار فیلم سازان مستعد و همچنین بهترین فیلم‌های آسیا را به نمایش می‌گذارد.

داستان این فیلم درباره پدر و مادری سالخورده است كه فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل می آورند و قرار است آن ها میزبان یك میهمان ویژه داشته باشند. پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، معصومه قاسمی‌پور، بازیگران این فیلم هستند. فیلم «مهمان داریم» توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است و پخش داخلی و بین‌المللی آن را نیز این سازمان بر عهده دارد.

جشنواره بوسان اولین جشنواره فیلم كره جنوبی است كه همواره در پی ارتقای سینمای آسیا گام برداشته و جایگاهی معتبر در این منطقه دارد. این دوره از جشنواره ۱۰ تا ۱۹ مهرماه امسال برگزار می‌شود. «مهمان داریم»، پیش تر جایزه بهترین فیلم آسیایی را از بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره فجر دریافت كرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب