امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52397 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد

خبرایران : ویژه‌برنامه‌های دوازدهمین هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی اعلام شد که برگزیدگان این رویداد روز 25 آذر معرفی خواهند شد.
ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مجموع 300 اثر در قالب‌های «کتاب»، «رساله و پایان‌نامه»، «مقاله»، «اقدام‌پژوهی» و «پژوهش اعضا» در بخش‌های نظری و کاربردی، به دبیرخانه مرکزی این ویژه‌برنامه ارسال شد.

بر همین اساس، با توجه به فراگیری ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برگزیدگان هفته پژوهش روز 25 آذر 1399 به صورت مجازی معرفی و جوایز آن‌ها به‌زودی ارسال خواهد شد.

برگزاری پنج نشست‌ تخصصی و برپایی دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در حوزه‌های «آینده پژوهی» و «راه‌کارها و چالش‌های بهبود اثربخشی آموزشی» از جمله برنامه‌های هفته پژوهش کانون است.

همچنین برپایی نمایشگاه مجازی در پایگاه کانون مجازی به نشانی «پژوهش/kpf.ir» و برگزاری وبینار آموزشی زنده (Live) ویژه علاقه‌مندان و پژوهش‌گران از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش  با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است)» پیرو ارسال فراخوان و شیوه‌نامه در مهر 1399 آغاز شد که مورد استقبال پژوهش‌گران در کانون و علاقه‌مندان آزاد نیز قرار گرفت.

این رویداد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود ویژه‌برنامه هفته پژوهش از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کارشناسان، مربیان و پژوهش‌گران آزاد برگزار می‌شود

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب