امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 524 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ناراحتی‌های گوارشی و عضلانی؛ بیماری‌های شایع در کربلا

خبرایران: مسئول یک گروه اعزامی هلال احمر به کربلا گفت: ناراحتی‌های گوارشی و تنفسی، دردهای عضلانی و سرماخوردگی بیماری‌های شایع میان بیماران عزادار حسینی در کربلا است.
ناراحتی‌های گوارشی و عضلانی؛ بیماری‌های شایع در کربلا

به گزارش خبرایران، حمیدرضا ابراهیمی، مسئول یکی از گروه‌های اعزامی هلال احمر به کربلا، گفت: از صبح روز گذشته، 29 آذر با حضور پزشکان عمومی، متخصص، پرستاران و امدادگران کار امدادرسانی به مراجعه کنندگان در آستانه اربعین حسینی آغاز شده است.

وی افزود: بیشتر مراجعان ما بیماران سرپایی هستند که با توجه به مشکلات آنها و بررسی اولیه، به آنها دارو می دهیم.

ابراهیمی درباره ناراحتی‌های بیشتر مراجعه‌کنندگان به پایگاه درمانی هلال احمر، گفت: بیشتر این افراد مبتلا به ناراحتی‌های گوارشی و تنفسی، گرفتگی و دردهای عضلانی هستند و برخی هم که تعدادشان کم است، مشکلات تهوع و استفراغ دارند.

ابراهیمی سرماخوردگی و عفونت‌های گلویی را از دیگر ناراحتی‌های شایع میان عزاداران بیمار دانست و افزود: اگر مراجعه‌کننده‌ای نیاز به پانسمان و خدمات درمانی بیشتری داشته باشد، اقدامات لازم را برای او انجام می‌دهیم.

گفتنی است، گروه درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با استقرار خیمه و پایگاه درمانی در خیابان جمهوری کربلا در ایام اربعین حسینی به بیماران خدمات درمانی می‌دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب