امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52404 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید علی مفاخریان اعلام کرد؛

مهارت‌افزایی راهی برای توسعه اقتصاد شهری است

خبرایران : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به برقراری همکاری مشترک با اداره فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: این همکاری برای خلق ظرفیت مهارت‌افزایی و ایجاد شغل شکل‌گرفته است.
مهارت‌افزایی راهی برای توسعه اقتصاد شهری است

 به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در نشست همکاری مشترک با بیان این‌که آموزش در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای باعث افزایش مهارت و ایجاد اشتغال می‌شود، اظهار کرد: در راستای این همکاری نیز ظرفیت‌هایی برای ایجاد بازارچه‌ها، اشتغال آفرینی از طریق فراهم‌کردن بازار فروش و همچنین توجه به فعالیت‌های مهارت‌آموزی در مراکز کارآفرینی صورت می‌گیرد.

وی بر لزوم توجه به رونق تولید و ایجاد ظرفیت‌های جدید در بازار تأکید کرد و گفت: ما در راستای تحقق این همکاری، آمادگی داریم تا ظرفیت‌هایی را برای فعالیت‌های آموزشی ایجاد کنیم که به مهارت‌افزایی افراد اعم از پرسنل شرکت یا شهروندان منجر می‌شود.
 
 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در ادامه گفت: امیدواریم زمینه برای اقدامات مشترک بیشتر در آینده و ایجاد فضاهای اشتغال و کارآفرینی مبتنی بر فعالیت‌های مهارتی فراهم شود تا شهروندان بتوانند از ظرفیت‌های مشترک شهرداری تهران و اداره فنی و حرفه‌ای استان تهران بهره بند شوند.
 مفاخریان در پایان خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های مشترک این دو نهاد می‌تواند گامی مؤثر برای توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شهر و رونق اقتصاد شهری باشد.

پوران‌دخت نیرومند، مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در ادامه این تشست با بیان این‌که همکاری مشترک در راستای تحقق مواد ۱۰۸ تا ۱۱۰ قانون کار و ماده ۱۳ قانون نظام صنفی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: صدور مجوز تأسیس آموزشگاه فنی حرفه‌ای برای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، استعداد سنجی کارکنان این شرکت، ارائه مشاوره‌های شغلی مهارتی و رصد شغلی کارکنان از جمله تعهدات طرح شده در این نشست همکاری است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب