امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52475 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مراسم رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

خبرایران : مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از رونمایی کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با حضور رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی وزارت کشور خبر داد.
مراسم رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در شهرداری اظهار کرد:
همواره تلاش شده که تصمیمات و برنامه های شرکت مبتنی بر فعالیت های پژوهش محور باشد و این شامل
موضوعات مربوط به طراحی و بازافرینی فضاهای شهر تا انتقال صنایع مزاحم می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ عنوان پژوهشی در مجموعه شرکت ساماندهی برای مرکز مطالعات شهرداری تهران ارائه شده است، گفت: شرکت ساماندهی به عنوان شرکت برتر در حوزه پژوهش شهرداری تهران انتخاب شده است. فعالیت های مطالعاتی و پژوهش محور نشان از توجه ما نسبت به بهره‌گیری از خرد جمعی است.

مفاخریان در پایان تاکید کرد: پژوهش‌های شرکت ساماندهی در زمینه های مختلف به خصوص موضوعات اجرایی و عملیاتی و مواردی است که مستقیما به شهروندان مربوط است .

اسمعیل زیارتی نصرآبادی، رییس مركز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی هم در مراسم رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با اشاره به سرعت بالای تولید اطلاعات گفت: دنیای امروز همواره در حال تغییر است و این تغییر شامل
سبک زیست شهروندان، حمل و نقل شهری، نوع مصرف خدمات شهری و مشاغل می شود بنابراین مدیریت شهرها بدون توجه به این تغییرات غیر ممکن است.

وی با بیان این که پژوهشهای کارآمد می‌تواند به مدیریت متناسب شهر کمک کند، گفت: با بهره گیری از پژوهش ها و شناخت نیازهای به‌روز شهروندان می توان شهر را هوشمند، پاسخگو، مطلوب و کارآمد اداره کرد.

کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، در ۵ فصل با عناوین اهمیت و مبانی ساماندهی مشاغل و اصناف، روش های اجرایی برای ساماندهی مشاغل و اصناف، آموزش های مورد نیاز در ساماندهی اصناف و مشاغل، کاربرد قوانین برای ساماندهی مشاغل و اصناف و معیارهای مکان یابی مجتمع های صنفی و خدماتی توسط فتاح رمضانعلی ،  هاشم نوروزی فرد و احمد رضایی به رشته تحریر درآمده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب