امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52695 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از SSD های اکسترنال اپیسر مدل های AS721 & AS722 با اینترفیس USB 3.2 Gen 2 و سرعت شگفت انگیز آن لذت ببرید

خبرایران : اپیسر پیشروترین برند ذخیره سازی دیجیتال، از SSDهای قابل حمل AS722 و AS721 که دارای سرعت بالا، ضد ضربه، سبک و با ظرفیت بالا رو نمایی کرده که مجهز به جدیدترین رابط انتقال ( اینترفیس) USB 3.2 Gen 2 است .
از SSD های اکسترنال اپیسر مدل های AS721 & AS722  با اینترفیس USB 3.2 Gen 2  و سرعت شگفت انگیز آن لذت ببرید

اپیسر پیشروترین برند ذخیره سازی دیجیتال، از SSDهای قابل حمل AS722 و AS721 که دارای سرعت بالا، ضد ضربه، سبک و با ظرفیت بالا  رو نمایی کرده که مجهز به جدیدترین رابط انتقال ( اینترفیس) USB 3.2 Gen 2 است و دارای سرعت خواندن/ نوشتن تا ۱۰۰۰/۹۰۰ مگابایت بر ثانیه است که بیش از ۱۰ برابر سریعتر از هارد دیسک های اکسترنال رایج برای انتقال فیلم های ۴k یا پرونده های بزرگ چندرسانه ای است و باعث صرفه جویی بسیار در زمان انتقال اطلاعات و بهبود کارایی کار می شود.

این SSDها با ویژگی ضد ضربه و ضد لرزش خود فشارهای محیطی را به طور موثری کاهش داده و بر عمر SSD ها افزوده و با مجهز بودن به رابط های   USB-C و رابط های بازی مانع از مشکلات ناشی از اتصالات نادرست می شود، همچنین با عبور از استاندارد   Transit Drop Test از داده های ارزشمند کاربران در سقوط از ارتفاع ۱.۲۲ متری بهترین حفاظت و کارایی عملیاتی را فراهم می کند.

SSDهای AS722 و AS721 با وزن ۵۵ گرم و ضخامت ۱۲ میلی متر، به راحتی در جیب قرار میگیرد و کاربر احساس رضایت و راحتی می نماید. بدنه آن  از فلز با سطح سند بلاست شده برای جلوگیری از بجا ماندن اثر انگشت بر روی آن طراحی شده است و امکان حمل مقادیر زیادی اطلاعات در هر زمان و هر مکان فراهم می کنند.

SSDهای AS722 و AS721 با بکارگیری ویژگی پورت  USB-C امکان پشتیبانی از چندین سیستم عامل مانند ویندوز ، سیستم عامل Mac و Android دارد ، این پورت با اتصال ساده مانع از فرسودگی  ناشی از قرار دادن و حذف مکرر میشود. همچنین با کابل های همراهش نه تنها با رابط های USB-A بلکه با رایانه ها و لپتاب ها سازگار هستند و می توانند برای نسل جدید رابط های (اینترفیس) USB-C  استفاده شوند.

اپیسر با عبور از ماژول های حافظه، SSDهای صنعتی و محصولات دیجیتال مصرف کننده به عنوان یک تولید کننده پیشرو با توانایی ادعام تحقیق و توسعه، طراحی و ساخت و فروش در جهان است. این شرکت به طور مداوم محصولات و خدمات نوآورانه قابل اعتمادی مختلف و مطابق با روح نام تجاری “دسترسی به بهترین ها” را از زمان تاسیس خود ایجاد کرده است و به مصرف کنندگان امکان می دهد زندگی روزمره خود را به راحتی ضبط کرده و داده های دیجیتالی را ذخیره و به اشتراک بگذارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب