امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52767 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۷:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نادر سلطانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ساین اسکین به عنوان عضوجوان خانواده آوندفر تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و مو است/ شرکت ایران آوندفرسرآمد 4 دهه سابقه در صنعت آرایشی، بهداشتی و دارویی دارد

خبرایران: مدیرعامل شرکت ساین اسکین گفت : محصولات ما با فرمولاسیون و بافت متفاوت، شامل ژل کرم های ضد آفتاب، دکتر ژیلا، ایروکس ، ساین‌اسکین ، محصولات مراقبت از پوست چرب و مستعد آکنه و دیگر ملزومات مرتبط با بهداشت و سلامت پوست و مو، با مجوز وزارت بهداشت و مهر استاندارد در داروخانه های سراسر کشور عرضه می‌گردند.
ساین اسکین به عنوان عضوجوان خانواده آوندفر تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و مو است/ شرکت ایران آوندفرسرآمد 4 دهه سابقه در صنعت آرایشی، بهداشتی و دارویی دارد

نادر سلطانی مدیرعامل شرکت ساین اسکین درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت ایران آوندفر سرآمد 4 دهه سابقه در صنعت آرایشی، بهداشتی و دارویی دارد. درواقع محصولات ساین اسکین، عضو جوان خانواده آوندفر، با هدف ایفای نقش در بهبود روند مراقبت و درمان پوست و مو و با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، اقدام به تولید محصولاتی همگام با جدیدترین دستاوردها در سطح بین المللی کرده است.

وی تاکید کرد : برند قدیمی ما بنام «دکتر ژیلا» است که سهم بازار خود را از طریق متخصصین پوست و مو در سطح ایران کسب کرده که در این زمینه حدوداً 350 مدرب داریم که کارشان ارائه محصولات آرایشی بصورت 15 روز یکبار است که با نظر متخصصین پوست و مو برای بیماران تجویز می‌شود.

سلطانی تصریح کرد : برند جدید ما نیز ساین اسکین نام دارد که در بخش پوست و مو فعالیت دارد و تمام سیاست و تفکر مجموعه؛ پیشگیری از بیماری‌های پوستی است و نیاز است که ارگان‌های بالادستی نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند تا هزینه‌های درمان کاهش یابد.

وی افزود : محصولات ساین اسکین، با فرمولاسیون و بافت متفاوت، شامل ژل کرم های ضد آفتاب، محصولات مراقبت از پوست چرب و مستعد آکنه و دیگر ملزومات مرتبط با بهداشت و سلامت پوست و مو، در داروخانه های سراسر کشور در دسترس هموطنان عزیز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ساین اسکین ادامه داد: تمام مواد آرایشی می‌بایست توسط متخصصین آزمایش شود تا فرق بین کالای قاچاق و اصلی مشخص گردد و با توجه به بحث شناسه‌گذاری محصول، در آینده نزدیک دیگر شاهد فروش جنس فیک در بازار نخواهیم بود.

وی درپایان سخنان خود گفت: محصولات ما از قبیل: دکتر ژیلا، ایروکس و ساین‌اسکین بطور کل در سطح تمامی داروخانه‌های کشور با مجوز وزارت بهداشت و مهر استاندارد عرضه می‌گردد.

 

نشانی: تهران، خیابان باقرخان غربی پلاک 57

نشانی پست الکترونیکی: info@iranavandfar.com

تلفن: 66422655-021

دورنگار: 66422656-021

مشاوره علمی و امور مربوط به مشتریان:
واتساپ 09014813849
تلفن 66422655-021 داخلی 4

 
 

آدرس پست الکترونیک:

info@synskincare.com

 

آدرس اینستاگرام:

Synskincareiran

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

 


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب