امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52807 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده باش کامل شهرداری منطقه یک در سه شنبه آخر سال

خبرایران : شهرداری منطقه یک با هدف کاهش صدمات ناشی از حوادث غیر مترقبه و ارایه خدمات رسانی سریع به شهروندان در سه شنبه آخر سال آماده باش خواهد بود.
آماده باش کامل شهرداری منطقه یک در سه شنبه آخر سال

 به گزارش خبرایران از روابط‌ عمومي شهرداري منطقه يك، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به اهمیت واکنش صحیح و سریع در لحظات اولیه بروز بحران و کاهش آسیب ها، شهرداری منطقه یک و کلیه سازمان های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس و... در سه شنبه آخر سال به صورت آماده باش قرار می گیرند.

وی گفت: کنترل و جمع آوری زباله های حجیم و قابل اشتعال، سر شاخه ها و ضایعات، تخلیه کامل مخازن زباله و غرفه های بازیافت و... از جمله تمهیدات لازم در مقابله با حوادث غیر مترقبه است.

خدامی تصریح کرد: در این روز تانکرهای آب و خودروهای واترجت و منابع آبی آماده خواهند بود تا اگر اتفاق ناگواری رخ داد سریع اطفا و مهار شود.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: به منظور اقدامات کنترلی و نظارتی ویژه برای جلوگیری از بروز حوادث در شب چهارشنبه آخر سال، ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک و کلیه سازمان های هماهنگ نیز از ساعت 14 روز سه شنبه 24 اسفندماه به صورت آماده باش وارد عمل می شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب