امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52811 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسابقه «تهران، نوروز ۱۴۰۱» برگزار می‌شود

خبرایران : مسابقه «تهران، نوروز ۱۴۰۱» با موضوع نوروز و گردشگری، بافت تاریخی، آئین‌های باستان، جاذبه های گردشگری، هفت سین، آداب و رسوم، خوراک های آئینی و طبیعت از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ توسط ستاد گردشگری شهر تهران برگزار می‌شود.
مسابقه «تهران، نوروز ۱۴۰۱» برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، مسابقه تهران نوروز ۱۴۰۱ با همکاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران برای معرفی جاذبه‌های ناشناخته و معرفی آداب و رسوم کمتر شناخته شده استان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

این مسابقه در سه بخش عکس، ویدئو و خاطره نویسی با محوریت مناطق ناشناخته و کمتر شناخته شده استان تهران برگزار خواهد شد و در پایان پس از داوری، به هفت اثر برگزیده در هر بخش هفت جایزه یک میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

همچنین به شرکت کنندگان گواهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد و در نهایت آثار مکتوب در قالب کتاب منتشر می‌شود. شرکت کنندگان در همه گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود را از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به دبیرخانه مسابقه و شماره واتس آپ ۰۹۳۰۲۹۹۲۵۸۸ ارسال کنند.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند به سایت visit.tehran.ir مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب