امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5282 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی حکمی از طرف دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ؛

محمد علی جهانشاهی به عنوان مدیر شعب استان خراسان رضوی معرفی شد .

در جلسه ای باحضور جمعی از مسئولین استان خراسان رضوی که در مشهد مقدس برگزار گردید ، محمد علی جهانشاهی به عنوان مدیر جدید شعب استان معرفی گردید
محمد علی جهانشاهی به عنوان مدیر شعب استان خراسان رضوی معرفی شد .

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ این جلسه با قرائت قرآن توسط جواد حسینی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم آغاز گردید ، محمد مهدی مسگران که مدتی مدیریت شعب استان خراسان رضوی را برعهده داشته ، ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در مدت مسئولیت پرداخت .

در ادامه دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر به ایراد سخن پرداخته و با بیان توفیقات و پیشرفت های چشمگیر موسسه اظهار داشت : با توجه به مدت کوتاهی که از عمر مجموعه می گذرد علاوه بر پیشی گرفتن از بانک ها و موسساتی که دارای سابقه طولانی می باشند ، با توکل به خداوند متعال ، توسل به اهل بیت (ع) بویژه حضرت صدیقه طاهره(س) که نام مبارکشان زینت بخش موسسه گردیده توانستیم گامهای بلندی برای رساندن مجموعه به جایگاه واقعی خود برداریم .

دکتر رضایی عنوان کرد : ما یکی از عوامل مهم را در رسیدن به موفقیت ، اعتماد سازی بین آحاد مردم می دانیم . نظم ، انضباط ، صداقت و تکریم مراجعین همواره سرلوحه کار مدیران و کارکنان موسسه بوده و همکاران من همه تلاش خود را برای ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم به کار خواهند بست .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت : ما امروز به عنوان موسسه ای دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی با حرکتی قانونمند به دنبال جذب حداکثری هستیم و انشاءالله با ساز و کارهایی که ایجاد شده  و تاسیس 350 شعبه فعال در این مدت کوتاه ، نشان داده ایم که قابلیت های بی شماری داریم و به حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد تبدیل موسسه به بانک کوثر خواهیم بود .

وی با اشاره به وجود 16 شعبه در استان خراسان رضوی این استان را به استانی با ظرفیت های مناسب جهت فعالیت های موسسه توصیف نمود.

دکتر رضایی در ادامه با تقدیر از زحمات آقای مسگران در طول تصدی مدیریت شعب استان خراسان رضوی گفت : آقای مسگران از جانبازان گرانقدر دفاع مقدس بوده و حدود 30 سال است که اینجانب ایشان ر امی شناسم و انشاءالله ما از تجربیات ایشان در مجموعه کوثر بهره خواهیم برد .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر سپس  با برشمردن  ویژگیهای آقای جهانشاهی مدیر جدید شعب استان خراسان رضوی اظهار داشت : آقای جهانشاهی از رزمندگان دفاع مقدس و  فرد خوش سابقه ای است که در مدیریت های مختلف منشاء اثر بوده . ایشان در حوزه بانکداری دارای تجربیات ارزشمندی هستند و مدتها در بانک مهر مدیریت استانی داشته اند و مطمئناً با همکاری مسئولین استان شاهد تاثیر گذاری ایشان در ارتقاء موسسه خواهیم بود .

در انتهای مراسم دکتر رضایی و چندی از مسئولین استان با حضور در جایگاه ، لوح تقدیرآقای مسگران مدیر سابق و حکم مسئولیت آقای جهانشاهی را اهدا نمودند .

خاطر نشان می سازد فضای حاکم بر جلسه با توجه به برگزاری آن در جوار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) فضای خاص معنوی بود که مدعوین را تحت تاثیر قرار می داد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب