امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پس از ده سال صورت گرفت ؛

ایمن سازی«گود اسکان» به همت شهرداری منطقه5

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه ۵ از ایمن سازی گود پرخطر در ناحیه ۴ این منطقه خبر داد و گفت: این گود یکی از گودهای پرخطر تهران است که بیشتر از 10 سال رها شده و هم اکنون در حال امین سازی و تسطیح شدن است.
ایمن سازی«گود اسکان»  به همت شهرداری منطقه5

به گزارش خبرایران ، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به ایمن سازی این گود پرخطر گفت: ۱۰ سال پیش در یک عرصه ۷ هزار متری با هدف ساخت مجموعه‌ای برای اسکان تمام کارگران منطقه ۵ عملیات حفاری گود ۹۰۰ متری در عمق ۶ متر آغاز و به دلیل بروز برخی مشکلات از جمله معارضین در مراحل اولیه متوقف ماند و گود به صورت ناایمن رها شد.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به شناسایی گودهای پرخطر تهران گفت: این گود یکی از ۲۸۵ گود رها شده شهر تهران است که پس از ۱۰ سال عملیات ایمن سازی و تسطیح آن آغاز شده و در حال انجام است تا این گودال ۹۰۰ متری ایمن سازی شود.

کلهری با بیان اینکه توقف عملیات ساخت و رها سازی این گود مشکلات و آلودگی‌های زیست محیطی فراوانی را برای ساکنان این محله به وجود آورده است گفت: در مجاورت این عرصه ۷۰۰۰ متر مربعی، سازه‌های غیرمجاز ساخته و۱۰ نفر از کارگران در شرایط نامتعارف و ناایمن در این سازه‌های موقت اسکان داشتند که هم اکنون این سازه‌ها تخریب شده است.

کلهری با اشاره به تاثیر منفی این گود رها شده بر امنیت و سلامت محیط و شهروندان این محله تصریح کرد: تردد، توقف و آلودگی صوتی ماشین‌های حمل زباله، جاری شدن شیرابه زباله‌ها در این محل، اسکان غیررسمی افراد در این سازه‌های ناایمن و وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی علاوه بر ایجاد مزاحمت و ناامنی برای همسایگان، فضای بی دفاع و خطرناک شهری را در این محل به وجود آورد.

اتوبان باکری، از شرق به خیابان گلبو، از جنوب به ساختمان شهرداری ناحیه ۴ و از شمال به خیابان آیت الله کاشانی مشرف است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب