امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53020 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهرک ۲۲بهمن، مقصد رکاب زنی امروز شهردار منطقه۲۱

خبرایران : امروز و همزمان با پنجمین روز از مرداد ماه، رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ با همراهی جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه با دوچرخه از سطح محله ۲۲بهمن واقع در ناحیه سه منطقه۲۱ بازدید کرد
شهرک ۲۲بهمن، مقصد رکاب زنی امروز شهردار منطقه۲۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، در راستای اجرای مستمر سه شنبه های بدون خودرو؛ امروز شهرک ۲۲بهمن میزبان شهردار و مدیران شهری ورودی غربی پایتخت شد.

شهردار منطقه۲۱ در ابتدای این بازدید میدانی صبحگاهی گفت: رسیدگی به وضعیت نگهداشت شهر در سطح محله ها و بررسی روند خدمت رسانی در قالب انجام بازدیدهای میدانی مستمر صورت می پذیرد.

رجب زاده افزود: تامین سرانه های خدماتی، رسیدگی به فضای سبز شهری، ترمیم روکش آسفالت، بهسازی پیاده روها و مبلمان شهری بوستان ها و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان از جمله مهم ترین مواردیست که در حاشیه بازدیدهای میدانی انجام می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد، شهروندان فهیم و مسئولیت پذیر در هر محله با شناخت بهتر از حقوق شهروندی خود، یاری رسان مجموعه مدیریت شهری در  اداره هرچه بهتر و شایسته تر شهر خواهند بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب