امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5306 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رشد باز پرداخت الكترونيكي اقساط بانک كشاورزي

در تيرماه سال جاري ، 4/25 درصد از اقساط تسهيلات پرداختي به مشتريان بانك كشاورزي از طريق درگاه هاي الكترونيكي اين بانك باز پرداخت شد.
رشد باز پرداخت الكترونيكي اقساط بانک كشاورزي
به گزارش خبر ايران ، در تيرماه سال 1393 مشتريان اين بانك نسبت به بازپرداخت بيش ازيك ميليون و167 هزار قسط تسهيلات اقدام كرده اند كه از اين ميزان افزون بر 296 هزار و 500 قسط از طريق درگاه هاي الكترونيكي شامل دستور پرداخت(Standing Order) خودپرداز و كيوسك، همراه بانك و اينترنت بانك و پرداخت شده است.بر اساس اين گزارش در مقايسه با مدت مشابه در خردادماه همين سال، سهم پرداخت الكترونيكي اقساط از 9/23 به 4/25 درصد افزايش يافته است و مديريت هاي شعب بانك كشاورزي در استان هاي كرمانشاه،خوزستان،تهران و قزوين بهترين عملكرد را به خود اختصاص داده اند.

اين درحالي است كه برقراري خدمت دستور پرداخت (Standing Order) به ويژه در بخش سپرده به تسهيلات براي پرداخت غير حضوي تسهيلات روندي صعودي داشت و تا پايان تيرماه سال جاري اين خدمت براي 87300نفر از سپرده گذاران فعال شده است.

اين گزارش مي افزايد مشتريان بانك كشاورزي علاوه بر مراجعه حضوري به شعب اين بانك مي توانند از طريق درگاه هاي الكترونيكي نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام كنند.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب