امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53123 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه۲۱ در مراسم درختکاری : حفظ طبیعت و محیط زیست از واجبات است

خبرایران : مراسم ویژه روز درختکاری در منطقه۲۱؛ امروز و با حضور شهردار، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و مدیران شهری منطقه ۲۱ برگزار شد.
شهردار منطقه۲۱ در مراسم درختکاری : حفظ طبیعت و محیط زیست از واجبات است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این مراسم گفت: اساسا زندگی انسان ها وابسته به روییدنی هاست؛ طبیعت و هرآنچه که متعلق به آن است در خدمت ماست و خیر و برکت به همراه دارد.

وی افزود: در آیات و روایات اسلامی می خوانیم که قدر و منزلت طبیعت را باید دانست. حتی در اشعار فارسی نیز شاعران در راستای اهمیت درخت و طبیعت شعرهای بسیاری سروده اند.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه بیان کرد: نگهداشت و گسترش فضای سبز شهری از جمله مهمترین اولویت های اجرایی مدیریت شهری لست و همکاران ما در این حوزه بسیار خوب عمل کرده اند.

کاشانی پور اظهار داشت: فرهنگ سازی در بین شهروندان و خانواده‌ها در حوزه حفاظت و صیانت از محیط زیست و فضای سبز از درجه اهمیت بسزایی برخوردار است. چراکه همراهی و همدلی شما در کنار مدیریت شهری مایه خیر و برکت است.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: شعار منطقه به دیار نوآوری تغییر یافته، زیرا صنایع و کارخانجات دست به اقدامات نوین و بزرگی زده اند. در مبحث حفظ محیط زیست و توسعه سرانه های فضای سبز نیز به لطف خداوند کارهای بزرگی رقم خواهد خورد.
 
کاشانی پور همچنین ابراز امیدواری کرد؛ هر آنچه که موجود است با همت جمعی و تلاش شبانه روزی همکاران ما، ارتقاء خواهد یافت و خداوند به حرکت ما در مسیر درست، برکت می دهد انشالله تا شهروندان از حضور در بوستان های منطقه۲۱ بهره کافی را ببرند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب