امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53159 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهروندان منطقه۲ به پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» پیوستند

خبرایران : پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با هدف افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتقای روحیه مشارکت و مدیریت پسماند در منطقه 2 اجرا می شود.
شهروندان منطقه۲ به پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» پیوستند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حسن رحمانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : رشد جمعیت شهری در چند دهه گذشته موجب پدیده آپارتمان نشینی شد و تغییرات بنیادی و اساسی در نحوه و شکل زندگی مردم  ایجاد کرد و فرهنگ آپارتمان نشینی به  عنوان یکی از الزامات زندگی شهرنشینی مطرح شد.
وی افزود: در همین راستا پویش فرهنگ آپارتمان نشینی  با شعار«هم سایه هم»به عنوان یکی از فعالیت های فرهنگی و آموزشی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
شهردارمنطقه2 گفت: این پویش  در سه محور قوانین و حریم خصوصی، همسایگی و مشارکت و محیط زیست و کاهش  در قالب برنامه های ترویجی، آموزشی و تولید محتوا اجرا می شود و تلاش دارد تا به بسترسازی در زمینه ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی کمک کند.
  وی بابیان اینکه رعایت حقوق شهروندی و اجتماعی حرکتی  به سمت شهر ایده‌آل است افزود: این پویش در از ابتدای دی‌ماه آغاز و تا شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه 2 تصریح کرد : در طرح «هم سایه هم » علاوه بر ترویج گری که توسط تسهیل گران انجام می شود  ،آموزش چهره به چهره به طور ویژه در شهرک پردیسان واقع در محله شهرک قدس اجرا می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب