امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53193 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای نخستین بار در منطقه17اجرا می شود؛

همیار شهید طرحی برای تکریم خانواده ایثارگران

خبرایران: داود لطفی شهردار منطقه17 همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج از اجرای طرح «همیارشهید» خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف گرامیداشت مقام خانواده ایثارگران خصوصا مادران و پدران بزرگوار شهید اجرا می شود تا این عزیزان در پیگیری امور خود در شهرداری از همراه و همیار برخوردار باشند.
همیار شهید طرحی برای تکریم خانواده ایثارگران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه17، لطفی همزمان با سالروز این عملیات به مزار شهدای گمنام ابوذر رفته بود با اشاره به تلاش برای تحول در نحوه ارائه خدمات به ایثارگران گفت: منطقه17به دلیل تقدیم بیش از چهارهزار شهید به انقلاب اسلامی به دارالشهدا مشهور است و قدمگاه مادران و پدران عزیزی ست که باید خدمات دهی به آنها متفاوت باشد.
 
 
شهردار منطقه17 طرح همیار شهید را موجب افزایش ظرفیت خدمات رسانی به ایثارگران خواند و تصریح کرد: در این طرح همکاران حوزه ایثارگران با بررسی نیازهای شهری ایثارگران در مسیر رفع و اصلاح مشکلات قدم برمی دارند و اگر نیاز به حضورخانواده معزز ایثارگران در شهرداری و پیگیری امور مرتبط باشد،حتما یکی از همکاران معاونت توسعه منابع انسانی همراه این عزیزان هستند و با نقش مستشاری و پیگیری امور،به رفع مسائل و مشکلات خانواده معظم کمک کنند.
وی افزود: نگرش معطوف به ایثار  همراه با خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران در فضایی معطر به یاد و خاطره شهدا با حضور افرادی از جنس ایثارگران در سیستم مدیریت شهری فضای خاصی را در خدمت رسانی به شهروندان رقم می زند.
 
لطفی با بیان اینکه در گام اول تا تمامی واحدها، معاونت ها شهرداران نواحی را برای خدمت به خانواده ایثارگران بسیج کردیم گفت:  با نگاهی حساس توام باعشق خدمت رسانی به قشر معظم ایثارگران و خانواده مکرم شهدا آماده پاسخگویی ویژه با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود هستیم.
 
وی به طرح ویژه خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان با نام "همیارشهید" اشاره کرد و افزود: استفاده از مزایای تخفیفات ویژه در حوزه شهرسازی، تسریع در روند انجام کار، عدم نیاز به حضور خانواده ایثارگران جهت پیگیری درخواست ها و بیان و حل مشکلات شهری در  دستور کار اداره امور ایثارگران قرارگرفته است که توسط همیار شهید قابل پیگیری است.
 
شهردار منطقه 17 ادامه داد: در طرح ویژه خدمت رسانی به ایثارگران، تمامی خدمات مورد نیاز خانواده معظم ایثارگران با حضور در شهرداری منطقه 17 توسط همیار شهید، ضمن راهنمایی و دریافت درخواست و مدارک، پیگیری های لازم توسط همیار صورت گرفته و نتیجه نهایی به ایثارگر اعلام می شود.
 
وی با بیان اینکه تمامی معاونت ها وشهرداران نواحی وادارات موظف شده اند ضمن بگارگیری تمامی امکانات ،همکاری های لازم را با همیاران شهید در دستور کار خود قرار دهند،اذعان داشت: حوزه های مختلف خدمت رسانی ویژه به خانواده معظم شهدا با عناوین و موضوعات مختلف جهت ارائه تخفیفات ویژه در حوزه شهرسازی ضمن تسریع در امر خدمت رسانی آماده پاسخگویی هستند.معاونت های ترافیک و امور شهری نیز به نوبه خود نسبت به خدمت رسانی ویژه از قبیل بهسازی معابر،توجه به آسفالت مقابل درب منازل شهدا، جمع آوری ویژه زباله و شست و شوی معابر اهتمام خواهند داشت.
لطفی در پایان گفت:همچنین با توجه به دایره المعارف شهدای منطقه17 روز تولد شهدا و روز شهادت آنها طی تماس تلفنی با خانواده شهدا گرامی داشته می شود تا بدین ترتیب نیز یاد و نام شهدای منطقه زنده بماند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب