امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53235 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابوالفضل مهاجر اعلام کرد؛

اتخاذ اقدامات پیشگیرانه وقوع سیلاب احتمالی در ناحیه 3 منطقه 19

خبرایران : اقدامات پیشگیرانه وقوع سیلاب در محدوده ناحیه 3 منطقه 19 طی برگزاری مانور دور میزی مدیریت بحران بررسی شد.
اتخاذ اقدامات پیشگیرانه وقوع سیلاب احتمالی در ناحیه 3 منطقه 19
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، ابوالفضل مهاجر دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه، محدوده ناحیه 3 را نقطه ای حساس و دارای پست ترین ارتفاع در منطقه طبق نقشه های توپوگرافی اعلام کرد و گفت: در همین راستا تدابیر پیشگیرانه و امداد و نجات به سیل زدگان درصورت بروز سیلاب در این نقطه طی مانور دور میزی با حضور مدیران شهری و نهادهای امدادرسان بررسی شد.
او در تشریح تدابیر اتخاذ شده طی این مانور بیان کرد: درصورت وقوع آبگرفتگی و احتمال بروز سیل در محدوده وسیع تعیین شده، از ساختمان خدمات شهری و خیابان های کارون و بید مجنون تا انتهای رینگ بزرگراه آزادگان ضمن ضرورت ارائه خدمات امداد و نجات به سیل زدگان با مساعدت هلال احمر، تسهیل تردد خودروها نیز توسط پلیس راهور انجام خواهد شد.
ضمن اینکه هماهنگی های لازم نیز به منظور برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت از سوی نیروی انتظامی و نیروهای بسیج و با همکاری شورایاران صورت می گیرد.
مهاجر همچنین از آماده سازی سایت اسکان اضطراری بوستان افرا در ناحیه 5 با ظرفیت اسکان 359 خانوار خبر داد و افزود: به منظور اسکان آسیب دیدگان ناشی از وقوع سیلاب، اسکان های اضطراری ناحیه دو نیز ساماندهی شده اند. 
براساس این گزارش مدیران شهرداری منطقه ، مسئولان خانه های دوام و ایمنی، پلیس راهور، نیروی انتظامی نمایندگان هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، اداره های آب، گاز و برق و دانشگاه علوم پزشکی پهنه جنوب استان تهران از حاضرین مانور دورمیزی بودند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب