امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53290 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اشکان ویسی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شهبال از محصولات مشابه خارجی با کیفیت تر و با صرفه تر است / متاسفانه فرهنگ استفاده از کالاهای وارداتی بی کیفیت درکشورجا افتاده است

خبرایران : مدیرعامل شرکت آبان شیمی پالایش « شهبال» گفت: ما تضمین می دهیم که محصولات شرکت شهبال به مراتب بسیار کاربردی تر ، با کیفیت تر و با صرفه تر از نمونه های مشابه خارجی است .
شهبال از محصولات مشابه خارجی با کیفیت تر و با صرفه تر است / متاسفانه فرهنگ استفاده از کالاهای وارداتی بی کیفیت درکشورجا افتاده است

اشکان ویسی مدیرعامل شرکت آبان شیمی پالایش « شهبال» درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت آبان شیمی پالایش با نام تجاری «شهبال» در سال 1394 با هدف تولید مواد شیمیایی صنعت پالایش آب و طراحی ، ساخت دستگاه های تصفیه آب و سیستم های تصفیه فاضلاب فعالیت خود را با فضایی نزدیک به 3 هزارمترمربع، حجم تولید 50 هزار لیتر مواد شیمیایی در روز و پرسنل 30 نفر درشهرستان شهریارآغاز نمود.

وی تصریح کرد : شرکت آبان شیمی پالایش « شهبال» هدف خود را بر پایه ارتقای سیستم ها و تجهیزات موجود گذاشته و با استفاده از تخصص، تعهد ، تجربه و دانش های نوین اقدام به تولید و توزیع مواد شیمیایی تصفیه و بهسازی آب ، طراحی ، ساخت و اجرا سیستم های تصفیه و پالایش آب و فاضلاب و همچنین واردات و تامین تجهیزات و کلیه ملزومات صنعت آب وفاضلاب از کمپانی های معتبر داخلی و خارجی نموده است .

ویسی تاکید کرد: شرکت آبان شیمی پالایش در طی مدت فعالیت خود موفق به اخذ و دریافت گواهی نامه های مدیریت کیفیت و استاندارد iso9001-2008 و مجوز فعالیت از اتحادیه و مجامع امور صنفی مرتبط با زمینه فعالیت های خود گردید. ما در امسال محصول ویژه شیمیایی خودما را که ماده ای ضد رسوب است نمایشگاه معرفی می کنیم. ماده ای که در سراسر جهان فقط 25 کمپانی آن را تولید می کنند و ما توانایی و علم تولید این ماده را داریم که توسط مهندسین خودمان بومی سازی و درایران تولید شده است.

وی ادامه داد : تولید این ماده شیمیایی از خروج ارز جلوگیری کرده و باعث خودکفایی و اشتغال زایی برای کشورمان شده است. .ضمن اینکه دست آوردی ملی است که دربخش خصوی انجام شده است . تنها درخواست ما حمایت دولت و به خصوص وزارت صمت است. ما تضمین می دهیم که کالای ایرانی به مراتب بسیار کاربردی تر ، با کیفیت تر و با صرفه تر از نمونه های مشابه خارجی است . تمام پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و نیروگاه ها و صنایع بخش خصوصی و دولتی نیازمند این گونه مواد شیمیایی برای تامین آب شرب و آب صنعتی خود هستند.

ویسی ابرازداشت : متاسفانه فرهنگ استفاده از کالاهای وارداتی وخارجی بی کیفیت و بدون صرفه اقتصادی درکشورجا افتاده است و توقع داریم که ازاین تولید ملی حمایت های لازم صورت بگیرد. چون که یک دستاورد وافتخار ملی است . اما متاسفانه هیچ نهاد و وزرات خانه ای تاکنون از تولید محصولات ما حمایتی انجام نداده  است. درحالی که ما از محصول صد درصد مطمئن بوده و کیفیت آن را تضمین می کنیم .

وی درپایان سخنان خود گفت : شرایط کرونایی در برگزاری نمایشگاهها و معرفی محصولات ما و بازار فروش تاثیرات منفی داشته است. اما از اول سال نه تنها ما تاکنون تعدیل نیرو نداشته ایم ، بلکه استخدام نیرو هم داشته ایم. شرایط برای ما مهم نیست و ما به کارمان ایمان کامل داریم و می خواهیم رو به رشد و آینده روشن حرکت و تلاش می کنیم این ماده در سطح داخلی ، ملی و جهانی مطرح شده و بتوانیم شزایط صادرات آن را نیز فراهم کنیم.

 

اطلاعات تماس با کارخانه شهبال :

آدرس کارخانه : تهران، شهریار، بلوار آزادگان، روبروی پمپ بنزین کهنز، خیابان فاطمیان، خیابان پویا، پلاک 6
کد پستی 3356671637
تلفن های تماس :

65684726 - 65684761 - 65289231 - 65289232 - 021

دورنگار :

65289230 - 65684957 - 021

کارشناس فروش 09197429108
امور مالی 09905617649
سامانه پیامکی : 10002165289231

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب