امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53303 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار قلب طهران در جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه 1888 تأکید کرد:

سامانه 1888 هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند

خبرایران : علی‌محمد سعادتی در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد منطقه از طریق سامانه نظارت همگان سازمان بازرسی (1888) تأکید کرد: این سامانه هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند.
سامانه 1888 هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی (1888) حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.
در این جلسه سعادتی ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌ها میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی 1888 شهرداری در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه 1888 در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه، تأثیری دوسویه در اداره امور شهری دارد؛ هم فضایی برای گفت‌وگوی مستقیم شهروندان با مدیران ارشد شهری و بیان مشکلاتشان به وجود می‌آید که به‌یقین در کسب اعتماد و رضایتمندی بین شهروندان نسبت به مدیران شهری مؤثر است و هم بدنه مدیریت شهری با علم به اینکه جزبه‌جز فعالیت‌ها و اقداماتشان را مردم رصد می‌کنند، می‌کوشند هوشیارانه‌تر و با دقت بیشتری در این حیطه عمل کنند.
وی این فرایند را در تزریق هوشیاری به سازمان مؤثر دانست و ادامه داد: در نهایت محصول این سیستم، افزایش مشارکت است؛ چراکه وقتی ما هوشیارانه‌تر عمل کنیم و آنها اعتماد بیشتری پیدا کنند، امور شهری با ضریب مشارکت و تفاهم بالاتری پیش می‌رود. 
شهردار قلب طهران در پایان با تأکید بر اینکه شهر بدون کار مشارکتی با مردم عملاً اداره نمی‌شود، بیان کرد: این به آن معناست که اگر هم در کاری موفقیتی حاصل می‌شود، به‌طور قطع با مشارکت مردم بوده و اگر واقعاً اسم خود را مدیر شهری می‌گذاریم و شعارمان «تهران؛ شهری برای همه» است، باید مسؤولان مستقیم شهر و ساکنان و شهروندان آن به دنبال ایجاد این مشارکت باشند.
طبق گزارش سامانه 1888 در منطقه 12، پیام‌های ارجاعی به منطقه در 9 ماهه نخست سال 99، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 8 درصد افزایش داشته و میزان رسیدگی به پیام‌ها به لحاظ کمی 90 درصد و به لحاظ کیفی 93 درصد برآورد شده است. میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌ها در منطقه 12، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که روند کاهشی  داشته است و در زمان کمتری به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب