امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53307 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دبیر جشنواره تئاتر فجر در زندان

خبرایران : نمایش آخرین بازی کاری از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ در انتظار راهیابی به جشنواره تئاتر اجراست.
دبیر جشنواره تئاتر فجر در زندان
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از نمایش صحنه ای زندانیان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ بازبینی کرد .
 
با پیشنهاد مدیرکل زندانهای استان تهران، نمایش آخرین بازی اثر استاد فقید زنده یاد "محمود استاد محمد "  جهت حضور در جشنواره تئاتر فجر مورد بازبینی دبیر جشنواره قرار گرفت. 
 
این اقدام برای نخستین بار در تاریخ سی و نه سال این جشنواره روی میدهد ، که دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر جهت بازبینی از اجرای نمایش گروهی از زندانیان به در خواست مسئولین زندانها وارد زندان می شود .
 
سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندانهای استان تهران در این رابطه اذعان داشت: امر اصلاح و تربیت مددجویان در زندانهای استان تهران رویکردی فرهنگی داشته و زندانیان با بهترین شیوه و روش و آموزه های تربیتی و فرهنگی بهره مند می گردند. امروزه هنر تئاتر در زندانها تنها برای پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه اقدامی آموزشی است تا خلاء های تربیتی آسیب دیدگان اجتماعی را با بیانی هنرمندانه ترمیم نماید .
 نمایش مذکور با بازی و کارگردانی رامین پرچمی و نقش آفرینی گروهی از مددجویان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در انتظار اجرا در سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر می باشد .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب