امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53366 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی‌محمد سعادتی خبرداد ؛

مانور موتورسوار خوب در روز هوای پاک در قلب طهران برگزار شد

خبرایران : علی‌محمد سعادتی از برگزاری مانور موتورسوار خوب در روز هوای پاک با شعار شهر خوب یک اتفاق نیست، یک انتخاب است، در منطقه 12 پایتخت خبر داد.
مانور موتورسوار خوب در روز هوای پاک در قلب طهران برگزار شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: روز هوای پاک فرصتی برای یادآوری این نکته است که حق استفاده از هوای پاک از حقوق مسلم همه اهالی شهر است و همه ما در هر سطحی باید سهم خود را برای احقاق این حق برای شهر ادا کنیم.
وی با یادآوری این نکته که کمک به رسیدن به هوای پاک، نیاز به همت همه دستگاه‌ها و شهروندان دارد و شهرداری تهران در ادای سهم خود از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد، ادامه داد: توجه به حمل‌ونقل عمومی و فرهنگ‌سازی برای استفاده شهروندان از آن از جمله وظایف شهرداری برای رسیدن به هوای پاک است و به همین منظور مانور موتورسوار خوب در روز هوای پاک با مشارکت معاونت‌های حمل‌ونقل و ترافیک و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در چهارراه مولوی برگزار شد.
شهردار قلب طهران با بیان این مطلب که این اقدام به منظور سپاس و تقدیر از شهروندانی که دوچرخه را به عنوان وسیله تردد خود انتخاب کرده‌اند، انجام شد، بیان کرد: این می‌تواند تلنگری به موتورسواران برای رعایت قوانین، هنگام تردد با این وسیله نقلیه می‌باشد.
وی در تشریح این اقدام افزود: در این رویداد با حضور در غرفه اهدای دوچرخه در چهارراه مولوی به شهروندان ساکن سطح منطقه سفر رایگان با دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند اهدا شد تا برای سفرهای کوتاه و متوسط خود از این وسیله استفاده کنند؛ همچنین رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی توسط پلیس راهور به شهروندانی که در مانور شرکت کردند، آموزش داده شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب