امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53368 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

لایروبی مستمر کانال ها و مسیل های منطقه 2

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه2 تهران از اجرای طرح لایروبی مستمر کانال ها ومسیل ها خبرداد.
لایروبی مستمر کانال ها و مسیل های منطقه 2
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اکبر کریمی پوربا اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به  فصل بارندگی ، تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شده است تا هدایت و حرکت آب های سطحی ناشی از بارندگی های فصلی در مسیر کانال های جمع آوری کننده به سرعت انجام شود.
وی  افزود:  به منظور کنترل و پیشگیری از جاری شدن سیلاب  احتمالی ، لایروبی و پاکسازی مسیل  اوین و درکه به صورت مستمر و فوریتی در دستور کار ویژه  این معاونت قرار گرفت.
کریمی پور  با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل ها ،شبکه هاي اصلي و فرعي، انهار روباز، حوضچه هاي رسوبگير وچاه هاي جذبي، بهسازي، تعمير و نگهداري شبکه اصلي جمع آوري آبهاي سطحي به صورت مستمر و منظم در حال اجراست، افزود: در همین راستا لایروبی و پاکسازی ٣٠ کیلومتر مسیل و ۵٠ کیلومتر کانال اصلی و ۱۳۰ هزار متر طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری،ماشین آلات و ادوات سنگین انجام شد.
وي درادامه تصريح کرد : شهرداري منطقه دو با به کارگيري تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهاي بارندگي از ورود هر گونه آبگرفتگي و اخلال در رفت وآمد شهروندان پيشگيري کند..
معاون خدمات شهری منطقه۲  با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری هستیم، یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ آماده دریافت نظرات و نقطه نظرات شهروندان است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب