امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53381 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۸:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا حدادیان اعلام کرد؛

تعطیلی ایرلاین ها ، زنگ خطری برای هواپیمایی کشور

خبرایران : عضو هیات مدیره انجمن شرکتهای هواپیمایی در خصوص زیان ده نبودن ایرلاین های ایرانی گفت : متاسفانه به شرکتهای هواپیمایی داخلی بی مهری شده وگرنه برای هر کسی که در این حوزه فعالیت می کند ، واضح است که ایرلاین ها به سختی روزگار می گذرانند
تعطیلی ایرلاین ها ، زنگ خطری برای هواپیمایی کشور
رضا حدادیان عضو هیات مدیره انجمن شرکتهای هواپیمایی در خصوص زیان ده نبودن ایرلاین های ایرانی اظهارداشت : متاسفانه به شرکتهای هواپیمایی داخلی بی مهری شده وگرنه برای هر کسی که در این حوزه فعالیت می کند ، واضح است که ایرلاین ها به سختی روزگار می گذرانند .
وی تاکید کرد : شرایط به گونه ای جلو رفته که هیچ چشم انداز روشنی برای ادامه کار وجود ندارد . تحریم ها از یک طرف و افزایش بی رویه نرخ ارز از طرف دیگر سبب شده تا ایرلاین ها از پس تعمیر یک موتور با هزینه 5 میلیون دلار بر نیایند و ما شاهد زمینگیر شدن تدریجی هواپیماها باشیم .
حدادیان افزود : شرکتهای هواپیمایی بخش خصوصی نزدیک به 70 درصد از سهم بازار مسافران داخلی را به عهده دارند ولی سهم آنها در حمایت های دولتی بسیار ناچیز است .
عضو هیات مدیره انجمن اظهار امیدواری کرد که در صورت حمایت های دولت ، بخش خصوصی انگیزه رشد خواهد داشت والا در آینده نزدیک شاهد تعطیلی چندین ایرلاین خواهیم بود .
حدادیان در پایان یادآور شد که تعطیلی ایرلاین ها ، زنگ خطری برای صنعت حمل ونقل هوایی کشور و بیکارشدن تعداد زیادی از متخصصان هوایی از جمله خلبان ها و مهندسانی است که تا کنون وعلیرغم فشارهای زیاد اقتصادی به زحمت سر کار نگه داشته شده اند .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب