امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5346 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر اقتصاد خبرداد؛

نیاز پیشرفت اقتصادی به مدیریت جهادی / تقدیم لایحه خروج از رکود تورمی امروز به مجلس

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی از تقدیم لایحه خروج از رکود تورمی در روز جاری (یکشنبه)به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بسته سیاستی خروج از رکود اقتصادی یک بسته کامل و جامع نیست بلکه یک بسته بازی است که انتظار داریم با کمک نقدهای علمی و منطقی در ادامه تکمیل شود.
نیاز پیشرفت اقتصادی به مدیریت جهادی / تقدیم لایحه خروج از رکود تورمی امروز به مجلس

به گزارش خبرنگار خبرایران، علی طیب نیا شنبه شب در مراسمی که با هدف تقدیر از خبرنگاران رسانه های گروهی در مجموعه فرهنگی ورزشی این وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ اقتصادی راه انداخته اند، گفت: عبور از مشکلات و پیشرفت ایران به مدیریت جهادی، تلاش فوق العاده و همچنین ایجاد عزم ملی در میان همه مردم نیاز دارد.

وی تاکید کرد: دولت در یک سال اخیر با همراهی مردم تلاش کرده تا نرخ تورم را کنترل کند، ضمن آنکه هم اکنون بسته سیاستی برای خروج از رکود تورمی پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان آماده شده و امروز لایحه آن به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

وی گفت: بدون تردید نقش رسانه ها و نقدها و ارزیابی های منطقی و علمی و منصفانه در نقد سیاست ها و برنامه های دولت و همچنین ارزیابی و تکمیل بسته سیاستی خروج غیر تورمی از رکود موثر بوده و انتظار داریم این همراهی ها استمرار داشته باشد.

طیب نیا با بیان اینکه با نقد عالمانه، منصفانه و واقع بینانه این بسته سیاستی پخته می شود و باید همه تلاش کنیم خروج غیرتورمی از رکود اقتصادی در جامعه به درک مشترک و مفاهمه عمومی و عزم ملی تبدیل شود، اظهار داشت: در آن صورت می توان انتظار داشت که تلاش ها و سیاست های دولت اثربخشی لازم را داشته و نتایج آن ملموس باشد.

طیب نیا افزود: مدیریت جهادی در شرایط امروزی کشور لازم است و باید همه با همدلی و همگرایی برای عبور از شرایط امروز و خروج از وضعیت فعلی اقتصاد تلاش کنیم که امکانپذیر است در آن صورت می توانیم در پیگیری سیاست ها موفق باشیم.

وی تصریح کرد: موفقیت های اقتصادی پشتوانه سیاسی محکمی برای کشور است و درعرصه مبارزات سیاسی هم می توانیم موفق شویم و انتظار ما از کارشناسان و رسانه ها این است که با نقدهای علمی و صادقانه خود به ما کمک کنند و رهنود دهند و در آن صورت همه موفق خواهیم شد.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب