امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53515 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جلسه کمیته فنی مهندسی انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران برگزار شد

خبرایران : جلسه کمیته فنی مهندسی انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران در تاریخ هشتم دی ماه برگزار و به اتفاق آرا سید محمود حسینی معاون فنی مهندسی هواپیمایی کاسپین به عنوان رئیس کمیته و محمد تقی اسدی معاون فنی مهندسی هواپیمایی سپهران به عنوان دبیر کمیته فنی مهندسی انتخاب شدند .
جلسه کمیته فنی مهندسی انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران برگزار شد
به گزارش خبر ایران به نقل از روابط عمومی انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران، جلسه کمیته فنی مهندسی انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران در تاریخ هشتم دی ماه و با حضور آقای برخور نایب رئیس ، آقای حدادیان عضو هیات مدیره و اقای سامانی دبیر انجمن برگزار و به اتفاق آرا آقای سید محمود حسینی ( معاون فنی مهندسی هواپیمایی کاسپین ) به عنوان رئیس کمیته و آقای محمد تقی اسدی ( معاون فنی مهندسی هواپیمایی سپهران ) به عنوان دبیر کمیته فنی مهندسی انتخاب شدند .
آقای برخور به ضرورت هم افزایی ظرفیت های موجود در ایرلاین ها و مشارکت گروهی در رفع مشکلات موجود اشاره کرد و افزود : همکاری و مشارکت تمامی اعضا سبب خواهد شد تا هزینه های موازی که همه مجبور به پرداخت آنها هستیم ، کاهش یابد و در نهایت به رشد جمعی اعضای انجمن بدل شود .
آقای حدادیان نیز مدیریت هزینه ها در زمان کنونی را مهمترین شاخص بقای شرکتهای هواپیمایی در شرایط کنونی خواند . وی با اشاره به این نکته که ایرلاین ها در حال حاضر درآمد زا نیستند و مدیریت هزینه تنها راه برای نجات آنها در وضعیت جاری است ، گفت : تمامی اعضای هیات مدیره انجمن مصمم به استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و هم افزایی هر چه بیشتر شرکتهای هواپیمایی هستند .
اعضای کمیته فنی مهندسی در ادامه با طرح مشکلات فعلی ، به بیان راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات پرداختند .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب