امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5352 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کفاشیان: کروش آخر هفته می‌آید و در ایران می‌ماند/ پست سرپرستی در تیم ملی حذف شد

رئیس فدراسیون فوتبال از حذف سمت سرپرستی در تیم ملی فوتبال خبر داد.
کفاشیان: کروش آخر هفته می‌آید و در ایران می‌ماند/ پست سرپرستی در تیم ملی حذف شد
به گزارش خبرایران علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از نشست جلسه مدیران لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: «در این جلسه گزارش عملكرد سازمان لیگ و مذاكرات حق پخش تلویزیونی را به مدیران باشگاه‌ها دادیم. البته فعلا در مورد رقم آن صحبت نشده است.»
كفاشیان گفت: «كروش می‌خواست امروز به تهران بیاید و شب هم برگردد چراكه دادگاه داشت. ولی به او گفتیم یك روزه نمی‌شود صحبت كرد. قرار شد آخر هفته به ایران بیاید و پس از آن در ایران می‌ماند چراكه دیگر سرمربی تیم ملی است و وظیفه دارد كه بماند. او تا به حال فقط به سفرهای كاری رفته است. ما توافق‌هایی با كروش داشته‌ایم كه به عنوان مثال می‌توانم به بحث مربی ایران اشاره كنم. پست سرپرستی را هم از تیم ملی حذف كرده‌ایم و از این به بعد كسی به عنوان سرپرست روی نیمكت تیم ملی نمی‌نشیند.»
كفاشیان در مورد سفری كه به مالزی خواهد داشت گفت: «به مقر كنفدراسیون فوتبال آسیا می‌روم تا در مورد اصلاح ساختار AFC جلسه داشته باشیم. در زمینه‌های مالی، اقتصادی و ساز و كار كنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت خواهیم كرد و پیشنهادی را به هیات رئیسه AFC می‌دهیم.»
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب