امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5354 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درمان سرطان با خاک!

در طول یک سری از مطالعات نسخه اصلاح شده از باکتری noyvi C به تولید یک واکنش ضد تومور یافت شده است.
درمان سرطان با خاک!
به گزارش خبر ايران باکتری تزریقی برای کاهش تومورها در موش های صحرایی، سگ و انسان یافت شده است که می تواند در از بین بردن تومورهای سرطانی موثر باشد. بررسی ها نشان می دهند، باکتری های موجود در خاک به نام نویه کلستریدیوم شناخته شده است که باعث ایجاد عفونت در انسان می شود، اما محققان از مرکز سرطان کیمل هاپکینز جان یک نسخه تغییر یافته که باعث یک واکنش ضد تومور در موش های صحرایی، سگ و انسان می شود را توسعه داده اند. دستیابی به این موفقیت می تواند روش های موجود برای درمان بهتر سرطان را بهبود بخشد.
گفتنی است؛ این تحقیق توسط مطالعات حساب های قرن قدمت جزئیات ایمونوتراپی به نام کولی سموم الهام گرفته شده بود. این درمان برخاسته از مشاهدات است که برخی از بیماران مبتلا به سرطان بهبودی پس از کسب برخی عفونت های باکتریایی را نشان داد. C. noyvi میکروب متکی بر محیط کم اکسیژن است که در این شرایط رشد بسیار خوبی دارد و در خاک یافت می شود. این امر باعث می شود از این میکروب برای درمان مبتلایان به سرطان استفاده کرد، از طریق یک سری از مطالعات مشاهده شده است تیم باکتری اصلاح شده برای از بین بردن یکی از ژن های سرطانی سم تولید کرده و آن را برای استفاده های درمانی ایمن تر مورد استفاده قرار می دهد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب