امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53557 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرشته جمالی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

خرمای آفتاب با بهترین خرمای دشتستان تولید می شود/ خرمای آفتاب در طعم های گردویی کنجدی، کنجدی و دارچینی به بازارعرضه می شود

خبرایران : مدیر مسول محصولات خرمایی آفتاب گفت: خرمای آفتاب در طعم های مختلف گردویی کنجدی، کنجدی، دارچینی و دربسته بندی ها مختلف به بازار عرضه می شود .
خرمای آفتاب با بهترین خرمای دشتستان تولید می شود/ خرمای آفتاب در طعم های گردویی کنجدی، کنجدی و دارچینی به بازارعرضه می شود

فرشته جمالی مدیر مسول محصولات خرمایی آفتاب درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: محصولات خرمای آفتاب  در بسته بندی های کوچک و بزرگ ، نیم کیلویی، یک کیلویی ، تک نفره ، دونفره  تولید می شود. ضمن اینکه ما محصولی به اسم رنگارنگ تولید می کنیم.

وی تصریح کرد : خرمای آفتاب در طعم های مختلف خرمای گردویی کنجدی، خرمای کنجدی، خرما دارچینی در بسته بندی ها مختلف به بازار عرضه می شود و تلاش کردیم که بهترین کیفیت را در محصولات به لحاظ بسته بندی نیز انجام دهیم.

جمالی افزود : محصولات ما به شهرستانها نیز از طریق تیپاکس بسته به انتخاب مشتریان به شکل عمده و کلی ارسال می شوند.

وی در خصوص کیفیت محصولات خرمای آفتاب هم تاکید کرد : خواص خرمای آفتاب کبکاب است یعنی اینکه خرمایی که نخل های معروف دشتستان به دست می آید وخرمای بسیار مرغوبی دارد . درواقع محصولات ما بهترین خرماهای استان بوشهر تهیه می شوند.  

جمالی عنوان داشت : برای ماه رمضان محصولات خرمای آفتاب بسیار مغوی هستند و ازسراسر کشور در صورت درخواست ما آماده با قیمت مناسب هستیم.

وی ادامه داد : کارگاه تولیدی ما با رعایت پروتکل های بهداشتی و کارکنان آن مجهز به ماسک و دستکش و ... هستند و جهت سفارش مشتریان ما می توانند با شماره 09176680346 سفارش دهند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب