امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5360 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهناز افشار و محمدرضا گلزار دوباره رو به روی هم

«بیژن بیرنگ» فیلم جدیدش را با حضور«محدرضا گلزار» و «مهناز افشار» کلید می زند.
مهناز افشار و محمدرضا گلزار دوباره رو به روی هم

به گزارش خبر ایران،محمدرضا گلزار و مهناز افشار در سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی بیژن بیرنگ بازی می کنند. بیژن بیرنگ نویسنده و کارگردان تتلویزیون در مورد آغاز پروژه جدید خود گفت: هنوز مشغول رفع مشکلات دکور و به اتمام رساندن مراحل پایانی آن هستیم که در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد و پس از اتمام این جریان مجموعه اوایل مهرماه کلید می زنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز حقوق بازیگران این فیلم تکمیل نشده است ادامه داد: حضور مهناز افشار، محمدرضا گلزار و مهرانه مهین ترابی در این سریال قطعی شده است و در حال حاضر مشغول مذاکره با بازیگرا ن دیگری هستیم که به زودی این فهرست کامل می شود.

بیرنگ افزود: این اثر بیشتر در دکور اتفاق می افتد و تمام لوکیشنهای ما از جمله خیابان و رستوران و مکانهای عمومی در دکورهای شهرک غزالی و مراحل پیش تولید این سریال دو سال به طول انجامیده و امیدواریم پس از این مدت بتوانیم کار خوب و قابل قبولی برای مخاطبان ارائه دهیم. این مجموعه برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب