امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53622 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید علی مفاخریان اعلام کرد؛

ساماندهی دست فروشان متروی تهران با روز بازارها

خبرایران : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران دستفروشی را یک پدیده اجتماعی دانست و گفت: امیدوارم با توجه به تجربه ای که در سطح شهر داریم بتوانیم برای حل این موضوع به متروی تهران کمک کنیم.
ساماندهی دست فروشان متروی تهران با روز بازارها

سید علی مفاخریان مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در اولین جلسه هم اندیشی ساماندهی دستفروشان متروی تهران اظهار داشت : حجم بالای تردد  روزانه در مترو پایتخت،  شرایطی ایجاد کرده که این فضاهای شهری، محل مناسبی برای کسب و کار و تجارت شود.
وی با تاکید بر این که حضور دستفروشان در قطارهای شهری مشکلات اجتماعی، ایمنی و امنیتی  ایجاد می‌کند، افزود:برای ساماندهی دستفروشان مترو نیاز به روشی کارآمد داریم و باید شرایط و گزینه‌های ممکن را بررسی کنیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در پایان تصریح کرد: با جانمایی و فضا سازی برای  دستفروش ها در بازارهای روزانه و شبانه و ساعتی موفق به کنترل بخشی از مشکلات  پدیده اجتماعی دستفروشی در سطح تهران شده‌ایم و امیدواریم بتوانیم راه حل مناسبی برای دستفروشان مترو ارائه کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب