امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53703 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرحزاد؛ تفرجگاهی برای همه تهران

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه 5 تهران در جریان بازدید نمایندگان سازمانهای بین المللی UNDPو UNODCاز روند اجرای طرح بازپیرایی روددره فرحزاد گفت: امیدواریم به زودی و در راستای تحقق شعار"تهران شهری برای همه"منطقه گردشگری فرحزاد به یک مکان تفریحی برای همه مردم تبدیل شده و شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی در این تفرجگاه طبیعی باشیم.
فرحزاد؛ تفرجگاهی برای همه تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، نشست بررسی و بازدید از طرح احیا و  بازپیرایی رود دره فرحزاد با حضور محمود کلهری شهردار منطقه 5،صفات شهردار منطقه 2، ارتقایی مشاور شهردار تهران ،جمعی از کارشناسان و همچنین مدیرانی از سازمان UNDPو  UNODCبرگزار شد.
محمود کلهری شهردار منطقه 5 در این نشست گفت: حق مردم است که از طبیعت به خوبی لذت ببرند و به نوعی محیط زیست و استفاده از طبیعت حق آحاد مردم است و به طبع آن ، حفظ و نگهداری از طبیعت و محیط زیست متوجه حاکمیت و متولیان امر خواهد بود.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این روددره افزود: دره فرحزاد از موقعیت فوق العاده ای برخوردار است و شعار مدیریت شهری تهران در این دوره "تهران شهری برای همه" است و متاثر از این شعار، همه فعالیت ها و تلاش ها و فعالیت ها حول همین موضوع است که تهران را برای استفاده همه مردم آماده کنیم.
کلهری تاکید کرد: امیدوار هستیم که با همکاری خوب و خروجی خوب از این جلسات، این محدوده و منطقه را تبدیل به مکانی برای حضور گردشگرانی از داخل و خارج از کشور کنیم که حتما شرایط و ظرفیت هایش مهیا هست.
پس از این نشست طرفین به بازدید از برخی نقاط محله فرحزاد پرداخته و در راستای گسترش همکاری ها برای تبدیل این منطقه زیبای گردشگری به یکی از مکان های بین المللی گردشگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب