امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5372 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک شهر خبر داد

نصب و راه اندازی کیوسک خدمات الکترونیک شهر

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات نوین و تسهیل در انجام امور مشتریان از نصب و راه اندازی کیوسک خدمات الکترونیک این بانک خبر داد.
نصب و راه اندازی کیوسک خدمات الکترونیک شهر
به گزارش خبر ايران  دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر ضرورت توسعه و تغییر و تحول در فضای رقابتی شبکه بانکی کشورگفت‌: در این راستا با جانمایی صورت گرفته در مجموعه سامانه بیهقی که مکانی پرتردد است‌، علاوه بر نصب و راه اندازی دستگاه ATM، وب کیوسک های بانک شهر نیز برای مشتریان بانک در نظر گرفته شده است .پورزرندی افزود : همچنین وب کیوسک دیگری نیز طراحی شده که مشتریانی که دسترسی به اینرنت ندارند می توانند از همه خدمات اینترنت بانک استفاده کنند.مدیر عامل بانک شهر با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه خاطر نشان کرد : در این عرصه سازمان‌هایی می توانند پویا‌باشند و حیات خود را تامین کنند که خود را با تغییرات روز منطبق کرده و بانک شهر نیز با توجه به شعار بانک پاسخگو‌، اقدامات مختلفی را در این خصوص برنامه‌ریزی و اجرا کرده است‌.نائب رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به ویژگی‌های این وب کیوسک تصریح کرد‌: از طریق این وب کیوسک ، مشتریان بانک شهر می توانند به صورت آنی‌، کارت هدیه مورد نظر خود را با هر مبلغ‌، نگارش‌‌ و طراحی دلخواه دریافت کنند‌.وی همچنین تصریح کرد : با برنامه ریزی صورت گرفته ، فردی به عنوان راهنما در این مکان پیش بینی شده تا هرگونه راهنمایی مورد نظر متقاضی را ارائه دهد .به گفته مدیر عامل بانک شهر این اقدامات در راستای سرعت ، دقت ورضایتمندی مشتریان و همچنین کاهش هزینه هاست تا از توسعه شعب فیزیکی جلوگیری شده و خدماتی نوین و مناسب در شان شهروندان به آنان ارائه شود .

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب